zelda rulezz
Legacy Member
Ik verkoop 2 heel goede Wii games, ze gaan de deur uit omdat ik graag een nieuw spel zou willen kopen.
- Dragonball Z Budokai Tenkaichi2
- Wario ware : Smooth moves
beide games zijn in perfecte staat
de prijs is 35€ inc verzendingskosten per stuk!
ik wil ook natuurlijk altijd ruilen tegen volgende games
- Spiderman 3
- Mario strikers charged Football (+ 5€ extra)(maar dat zal nu zeker nog niemand van plan zijn
)
'staat ook op kapaza)
- Dragonball Z Budokai Tenkaichi2
- Wario ware : Smooth moves
beide games zijn in perfecte staat
de prijs is 35€ inc verzendingskosten per stuk!
ik wil ook natuurlijk altijd ruilen tegen volgende games
- Spiderman 3
- Mario strikers charged Football (+ 5€ extra)(maar dat zal nu zeker nog niemand van plan zijn
)'staat ook op kapaza)


