THDJ is eerder een race game als skate game, alhoewel er wel tussen de races trickchallanges ,slalom (door poortjes rijden) en smackchallanges zijn, spel is redelijk snel onder de knie te krijgen en je zit wel ff aan het spel, en als je met alles goud hebt gehaald kan je nog steeds de nieuwe records halen
MUA, Is een heel leuke RPG, zeker voor met zen 2-4e te spelen, je kan vele aanvallen bijleren en is een leuke beat-em up game, als je een Marvel fan bent onbeslist een aanrader voor te spelen, je komt veel te weten over de verschillende Marvel karakters(wolverine, spider-man,the thing, enz)
RS, is een leuke shooter, het verhaal zit best goed ineens enz, ik was alleen een beetje teleurgesteld over de tussen filmpjes, die kwamen er in stripverhaalvorm op, de GFX zijn wel ook super goed, ook wel een aanrader of je moest COD3 al hebben, die is beter imo als deze
qua moeilijkheidsgraad zijn ze ongeveer gelijk, aan jou de keuze
