Archief - [WII] (TK/TR)Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

h8bal

Legacy Member
Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2 voor WII

Gisteren aangekocht, maar spel lijkt niks voor mij.

Dakpan.

Legacy Member
ruilen voor super monkey ball: banana blitz? + een kleine som erbij

zelda rulezz

Legacy Member
ruilen tegen tony hawk downhill jam of Marvell ultimate alliance? wil er nog 6€ bijgeven

h8bal

Legacy Member
garfield007 zei:
ruile tege zelda tp?

Heb ik gehad en vond ik persoonlijk ook niet echt iets voor mij.

ich15 zei:
ruilen tegen killzone liberation + lumines?

Zijn dat PSP spellen ofzo ? Ruilen wil ik alleen doen tegen spellen voor de WII.

Dakpan. zei:
ruilen voor super monkey ball: banana blitz? + een kleine som erbij

Bedankt voor het aanbod, maar lijkt me ook niet echt iets voor mij.


Ben ff aant twijfelen tussen die tony hawk downhill jam, Marvell ultimate alliance of Red Steel. Kga mij eerst eens opzoeken of ze iets voor mij zijn, zodat ik weer géén spel heb waar ik niets aan heb :) Ik laat zo snel mogelijk iets weten.

@firewulf1: 30 € voor een spel waar ik gisteren 55 € voor betaald heb ik trouwens wat weinig vind ik.

zelda rulezz

Legacy Member
THDJ is eerder een race game als skate game, alhoewel er wel tussen de races trickchallanges ,slalom (door poortjes rijden) en smackchallanges zijn, spel is redelijk snel onder de knie te krijgen en je zit wel ff aan het spel, en als je met alles goud hebt gehaald kan je nog steeds de nieuwe records halen :)

MUA, Is een heel leuke RPG, zeker voor met zen 2-4e te spelen, je kan vele aanvallen bijleren en is een leuke beat-em up game, als je een Marvel fan bent onbeslist een aanrader voor te spelen, je komt veel te weten over de verschillende Marvel karakters(wolverine, spider-man,the thing, enz)

RS, is een leuke shooter, het verhaal zit best goed ineens enz, ik was alleen een beetje teleurgesteld over de tussen filmpjes, die kwamen er in stripverhaalvorm op, de GFX zijn wel ook super goed, ook wel een aanrader of je moest COD3 al hebben, die is beter imo als deze

qua moeilijkheidsgraad zijn ze ongeveer gelijk, aan jou de keuze :)

h8bal

Legacy Member
Toevallig niemand die Rayman ervoor wilt ruilen ? Of Wario + Wii Play ofzo ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan