zelda rulezz
Legacy Member
Ik verkoop/ ruil 2 Wii games:
Rayman: raving rabbits
en
Super monkey ball: BB (wegens niets meer te horen van de orriginele koper)
wil ruilen voor :
Madden 2007 of
Splintercell: double agent
prijs +- 40€
op monkey ball heb ik al terug een bod van 35€ van Dakpan en voor dit spel sluit ik deze vrijdag af!
Rayman: raving rabbits
en
Super monkey ball: BB (wegens niets meer te horen van de orriginele koper)
wil ruilen voor :
Madden 2007 of
Splintercell: double agent
prijs +- 40€
op monkey ball heb ik al terug een bod van 35€ van Dakpan en voor dit spel sluit ik deze vrijdag af!
