silver_one
Legacy Member
threath name zegt het al bijna volledig.
Zou graag men Wii verkopen omdat deze aangekocht is als spotbeslissing en er max 3u op gespeelt is.
Aangekocht in Fnac op 7/12/06.
Alles zit in perfecte verpakking incl kasticket
Opgesomt:
- Wii console sportspack (incl Game Wii Sports)
- Wii play pakket (incl extra controller + Game Wii Play)
- Extra nunchuck
Minimumprijs voor het totale pakket (niets apart!) is 220€
Kan getest worden. Liever geen verzending maar als het niet anders kan is dit mogelijk.
Kan ook aan huis geleverd worden wel voor xtra kost van 5€ als dit buiten Oost-Vlaanderen is...
Zou graag men Wii verkopen omdat deze aangekocht is als spotbeslissing en er max 3u op gespeelt is.
Aangekocht in Fnac op 7/12/06.
Alles zit in perfecte verpakking incl kasticket
Opgesomt:
- Wii console sportspack (incl Game Wii Sports)
- Wii play pakket (incl extra controller + Game Wii Play)
- Extra nunchuck
Minimumprijs voor het totale pakket (niets apart!) is 220€
Kan getest worden. Liever geen verzending maar als het niet anders kan is dit mogelijk.
Kan ook aan huis geleverd worden wel voor xtra kost van 5€ als dit buiten Oost-Vlaanderen is...
