Archief - [WII] [TK] WII Sports Pack + extra Nunchuck

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WaJoR

Legacy Member
Wegens geld nodig, verkoop ik mijn Nintendo Wii Sports Pack + extra Nunchuck, bestaande uit:

- Wii console + alle originele kabels
- Handleidingen
- 1 Wii Remote
- 2 nunchucks
- Wii Play
- Wii Sports

* Heb nog een extra Wii Remote maar die is gevallen en defect momenteel. Er rammelt iets binnenin. Je krijgt hem er gratis bij, misschien dat een handige Harry het kan maken.

* Console is eind december 2006 gekocht geweest. Factuur vind ik niet meer, maar via het serienummer heb je 2 jaar garantie bij Nintendo. Alles is in perfecte staat, behalve de vernoemde Wii-mote

* Minimumprijs: 170€
Meeneemprijs: 220€

* Verzending is volledig op risico van de koper. Afhaling wordt geprefereerd (Merksem - Antwerpen).

* Wordt enkel in zijn geheel verkocht.

* Staat ook op Tones en Lotverkopen.

Piejie

Legacy Member
Ik wil anders wel die Nunchuck van je overnemen. Die staat daar zo alleen bij :)

Bodje van €10 inclusief :applause:

WaJoR

Legacy Member
Piejie: alles liefst in 1 pakket, maar bod genoteerd.

Duc1n0 heeft momenteel hoogste bod met 180€ incl. levering aangezien ik vrijdagavond in Leuven moet zijn.
Past deze datum niet, dan heeft E.coli hoogste bod met 170€ zonder extra Nunchuck.

Alola

Legacy Member
Die extra nunchuck: ik bied 12 euro excl (woon in Antwerpen)!

WaJoR

Legacy Member
Ok dat gaat voor. Momenteel hoogste bieders:

-E.coli: 170€ excl. voor Wii Sports Pack
-Alola: 12€ excl. voor extra Nunchuck

Ik sluit morgen om 18u00 af.

WaJoR

Legacy Member
Mijn excuses. Ik stond in de file.

Verkocht aan E.coli en Alola

Mag slot op.

Duc1n0

Legacy Member
ik was toch de hoogste bieder , u ging toch vrijdagavond in leuven zijn ? Ik heb mijn bod hierboven toch neit ingetrokken :s

Alola

Legacy Member
170 + 12 = 182...
WaJoR, ik heb je gepm'd, graag vlugge afhandeling!

WaJoR

Legacy Member
Beide boden waren tezamen hoger en excl. Had na Alola gezegd dat dat dan voor ging. PM's zijn verzonden.

WaJoR

Legacy Member
Excl. Duc1n0, dus 182€ zonder naft > 180€ incl. naft naar Leuven. En sorry, je hebt niet laten weten of de datum paste voor jou. Hopelijk volgende keer beter.

Maar goed, thread closed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan