Python[BE]
Legacy Member
Hoi,
Ik verkoop mijn Wii omdat ik meer wil investeren in mijn ps3
Ik verkoop alles samen, het gaat hier dus om:
Minimum: 250exclu
Meeneem: 300exclu
Geen ruil of aparte verkoop buiten deze games: COD3 & DBZ BT3
Ik verkoop mijn Wii omdat ik meer wil investeren in mijn ps3
Ik verkoop alles samen, het gaat hier dus om:- Wii Console
- Wiimote en Nunchuk
- Classic Controller
- Zelda TTP
- Call of Duty 3
- Wii Sports
- DBZ Bodukai Tenkaichi 3
- Virtual Console: Mario 64 & Donkey Kong Country
Minimum: 250exclu
Meeneem: 300exclu
Geen ruil of aparte verkoop buiten deze games: COD3 & DBZ BT3