baerdemaecker
Legacy Member
Ik verkoop mijn Nintendo Wii met drie games: Wii Sports, Wii Play en Monster 4x4 World Circuit, 2 Wii-motes en 1 Nunchuk. Alles is nog met doos en handleiding. Ik heb hem gekocht 22 december 2006 in Mediamarkt Oostakker en ik heb nog het kasticket. Er is in het begin redelijk wat op gespeeld maar nu staat hij hier maar want er zijn niet echt spellen die me aanspreken.
Ik behoud met het recht van te verkopen als ik geen deftig bod krijg.
Doe maar een bod en ik zie het wel.
mvg
baerdemaecker
Ik behoud met het recht van te verkopen als ik geen deftig bod krijg.
Doe maar een bod en ik zie het wel.
mvg
baerdemaecker

