Them@trix
Legacy Member
Ik verkoop mijn Wii met 3 games:
- Wii Sports
- Rayman Raving Rabbids
- Super Monkey Ball Banana Blitz
Ook erbij:
- Wii Mote met versterkte bandjes
- Nunchuk
- Virtual Console
Gekocht op 17/12/2006 in de Makro, factuur voor garantie nog in bezit!!
Weg wegens niet mijn ding en er komt binnen een maand een PS3!!
En nu nog de prijs: alles gaat weg voor 250 euro!!
Komen afhalen in Evergem, woon je in gebied Gent, dan kan ik mss leveren!
PM mij of voor snellere communicatie email naar [email protected]
- Wii Sports
- Rayman Raving Rabbids
- Super Monkey Ball Banana Blitz
Ook erbij:
- Wii Mote met versterkte bandjes
- Nunchuk
- Virtual Console
Gekocht op 17/12/2006 in de Makro, factuur voor garantie nog in bezit!!
Weg wegens niet mijn ding en er komt binnen een maand een PS3!!
En nu nog de prijs: alles gaat weg voor 250 euro!!
Komen afhalen in Evergem, woon je in gebied Gent, dan kan ik mss leveren!
PM mij of voor snellere communicatie email naar [email protected]
schone prijs