microlink
Legacy Member
Hey, verkoop red steel 1 maal in de wii gestopt maar is niet wat ik had verwacht. Ben bezig met Zelda op wii en GOW op xbox 360 dus hebbek wel nog speeltijd genoeg.
Kzou zeggen 40 eurokes inclusief is perfect, kom je der om ist 38 eurokes
alster iemand is geïnteresseerd, kan je pmen of mailen naar [email protected]
mja en doordat ik nog geen itrader punten heb gekregen van de mensen waar ik heb aan verkocht, zet ik nu mijn adres voor een extra zekerheid:
Izegemsestraat 124 bus 1
8880 St-Eloois Winkel
(das tussen izegem en gullegem)
Kzou zeggen 40 eurokes inclusief is perfect, kom je der om ist 38 eurokes
alster iemand is geïnteresseerd, kan je pmen of mailen naar [email protected]
mja en doordat ik nog geen itrader punten heb gekregen van de mensen waar ik heb aan verkocht, zet ik nu mijn adres voor een extra zekerheid:
Izegemsestraat 124 bus 1
8880 St-Eloois Winkel
(das tussen izegem en gullegem)
