Olivier_Twister
Legacy Member
ok ik heb gisteren vrijdag 18 mei de nintendo wii gekocht.
maar het is totaal mijn ding niet, ik heb er een goed 1-2 uur op gespeeld , ik geef direct toe ik ben een gfx h**r en de controls zijn ook mijn ding niet, dus hou ik me enkel bij de ps3 en 360.
de nintendo wii is volledig in orde!!!!!! kan zelfs getest worden indien de koper dit wilt
ik heb dus de volgende zaken:
-de garantie van de nintendo wii, welke dus op vrijdag 18 mei gekocht is.
-wii sportspack, dus de console zelf inclusief wii sports en alles is nog aanwezig van boekjes, kabels, controllers enz...
- dan hebben we nog zelda liggen voor de nintendo wii
- we hebben van deze game een game guide ook liggen
accessoires zijn:
- component cable
- classic controller, welke nog sealed is
- 2000 punten om online games te kopen, deze is ook nog sealed
- gamecube controller omm gamecube games te kunnen spelen op de wii
alles nieuw koste 420 euro afgerond.
de meeneemprijs is voor mij 300 euro
de minimum prijs begint vanaf 200 euro
indien mogelijk zou ik hem vandaag al buiten willen, dus wie kan mag hem deze namiddag al komen halen.
maar het is totaal mijn ding niet, ik heb er een goed 1-2 uur op gespeeld , ik geef direct toe ik ben een gfx h**r en de controls zijn ook mijn ding niet, dus hou ik me enkel bij de ps3 en 360.
de nintendo wii is volledig in orde!!!!!! kan zelfs getest worden indien de koper dit wilt
ik heb dus de volgende zaken:
-de garantie van de nintendo wii, welke dus op vrijdag 18 mei gekocht is.
-wii sportspack, dus de console zelf inclusief wii sports en alles is nog aanwezig van boekjes, kabels, controllers enz...
- dan hebben we nog zelda liggen voor de nintendo wii
- we hebben van deze game een game guide ook liggen
accessoires zijn:
- component cable
- classic controller, welke nog sealed is
- 2000 punten om online games te kopen, deze is ook nog sealed
- gamecube controller omm gamecube games te kunnen spelen op de wii
alles nieuw koste 420 euro afgerond.
de meeneemprijs is voor mij 300 euro
de minimum prijs begint vanaf 200 euro
indien mogelijk zou ik hem vandaag al buiten willen, dus wie kan mag hem deze namiddag al komen halen.
.
. Dagge zo in de winkel staat met iemand, hij koop iets klasjeduur en smijt het ticketje in de vuilbak
.