Archief - [WII] splinternieuwe wii + zelda en accesoires

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Olivier_Twister

Legacy Member
ok ik heb gisteren vrijdag 18 mei de nintendo wii gekocht.
maar het is totaal mijn ding niet, ik heb er een goed 1-2 uur op gespeeld , ik geef direct toe ik ben een gfx h**r en de controls zijn ook mijn ding niet, dus hou ik me enkel bij de ps3 en 360.

de nintendo wii is volledig in orde!!!!!! kan zelfs getest worden indien de koper dit wilt

ik heb dus de volgende zaken:

-de garantie van de nintendo wii, welke dus op vrijdag 18 mei gekocht is.

-wii sportspack, dus de console zelf inclusief wii sports en alles is nog aanwezig van boekjes, kabels, controllers enz...

- dan hebben we nog zelda liggen voor de nintendo wii
- we hebben van deze game een game guide ook liggen

accessoires zijn:

- component cable
- classic controller, welke nog sealed is
- 2000 punten om online games te kopen, deze is ook nog sealed
- gamecube controller omm gamecube games te kunnen spelen op de wii

alles nieuw koste 420 euro afgerond.


de meeneemprijs is voor mij 300 euro
de minimum prijs begint vanaf 200 euro




indien mogelijk zou ik hem vandaag al buiten willen, dus wie kan mag hem deze namiddag al komen halen.

mythe

Legacy Member
Wetteren ligt naast Gent, naar Brussel toe.

€ 200!
Als er nog garantie op is en in een rookvrije omgeving heeft gestaan.

Kan em eventueel aan't station komen halen, als je niet ver van station woont wil ik hem wel eerst komen testen en blablabla.
Misschien heb ik vervoer.

Olivier_Twister

Legacy Member
mythe zei:
Wetteren ligt naast Gent, naar Brussel toe.

€ 200!
Als er nog garantie op is en in een rookvrije omgeving heeft gestaan.

Kan em eventueel aan't station komen halen, als je niet ver van station woont wil ik hem wel eerst komen testen en blablabla.
Misschien heb ik vervoer.

natuurlijk nog garantie, heb hem gisteren nog maar gekocht.
en jah we roken ook niet dus jah geen rare geuren en dergelijke.

ok en wnr zou je kunne komen

mythe

Legacy Member
psp zei:
natuurlijk nog garantie, heb hem gisteren nog maar gekocht.
en jah we roken ook niet dus jah geen rare geuren en dergelijke.

ok en wnr zou je kunne komen
Ja, vanmiddag ergens. Maar moet vragen aan men broer of hij mij wilt voeren :).
Maja, zonder garantie, ik ken sommige mensen dat da zo op 1 dag wel durven kwijtraken of het direct wegwerpen :p. Dagge zo in de winkel staat met iemand, hij koop iets klasjeduur en smijt het ticketje in de vuilbak :s.

Waar gekocht? En voor wat dient dat component cabletje?

Groopy

Legacy Member
€ 220, ik kan hem ook vandaag komen ophalen. Ik kom van Brussel +- 45 minuten tot in Wetteren

ps: in welke winkel heb je hem aangekocht?

Olivier_Twister

Legacy Member
hoogste bod 220 euro, wil er deze namiddag nog van af

Olivier_Twister

Legacy Member
Groopy zei:
€ 220, ik kan hem ook vandaag komen ophalen. Ik kom van Brussel +- 45 minuten tot in Wetteren

ps: in welke winkel heb je hem aangekocht?


in corner games te wetteren, is een gameswinkel met zeer goeie service

Olivier_Twister

Legacy Member
om 2 uur word afgesloten.

en sorry voor de zoveel onder mekaar geplaatste post van mij

mythe

Legacy Member
Geef 200 euro voor het Wii pack + Zelda + Game guide.

@PSP: Gebruik het 'Edit' knopje, dan kan je er gewoon tekst aan toe voegen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan