Archief - [WII] [NDS] Nintendo Wi-fi usb connector ( by buffalo )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rocknsad

Legacy Member
Met andere woorden , De officiele dus... Gaat weg omdat ik ben overgestapt op MAC en de software draait alleen op Windows

Hiermee sluit je de wii en de ds aan. Ook zijn er mensen die beweren dat deze kan omgebouwd worden naar een wireless acces point waardoor je ook laptops en bv psp kan op aansluiten maar dat kan ik dus geen 100% zeker zeggen...

incl software natuurlijk.

Meeneemprijs is 30 euro incl

Rocknsad

Legacy Member
ik heb hem zelf in dreamland gekocht ( imo de goedkoopste gamewinkel ) en welfs daar nog 39 aan gegeven dusja...

zelda rulezz

Legacy Member
hij is idd 39,95€, in bijna elke winkel in het schopping center wijnegem :) wil em miss wel kopen maar wil wat informatie:
1 moet de pc opstaan: zoja gaat dat ook als bvb mijn zus zich aanmeld en even later meld mijn vader zich aan, verstoort dit mijn internet verbinding niet? en 2 mijn pc staat beneden en mijn wii boven gaat dit? (wrs wel mor toch voor de zekerheid :d)

Rocknsad

Legacy Member
zelda rulezz zei:
hij is idd 39,95€, in bijna elke winkel in het schopping center wijnegem :) wil em miss wel kopen maar wil wat informatie:
1 moet de pc opstaan: zoja gaat dat ook als bvb mijn zus zich aanmeld en even later meld mijn vader zich aan, verstoort dit mijn internet verbinding niet? en 2 mijn pc staat beneden en mijn wii boven gaat dit? (wrs wel mor toch voor de zekerheid :d)


de pc moet opstaan ja , software moet je installeren op pc dus ik denk dat het wel op elke account gaat. De stick werkt door muren heen en heeft een vrij groot bereik. Ik kon met men DS online spelen met 2 van de 3 blokjes ontvangst op mijn teras buiten ( ong 20 meter van pc ) ik heb je pakje vorig pakje nog niet kunnen opsturen btw :$ , dus als je deze wil gooi ik hem er ineens bij ;0

zelda rulezz

Legacy Member
ja das goed ik biedt 25€ inc goed?

* edit

sorry ga men bod laten vallen zag net in men portemone dak nog maar 40€ heb en da is voor de Sonic die vandaag of morgen in de winkel zal liggen

Rocknsad

Legacy Member
geen probleem , ik ging juist dit topic laten sluiten, ik krijg volgende week een gerepareerde windows laptop toegestuurd onder garantie...

zelda rulezz

Legacy Member
oké inorde ;) denk ineens aan mijn games ;) zijn de mijne al aangekomen?

Rocknsad

Legacy Member
nog niets gehad... ze gaan deze week de post nog op ! Ik deed nu stage dus had ik niet veel tijd sorry

zelda rulezz

Legacy Member
oké no prob ;) ook geen briefje in de brieve bus? want het zal zeke rniet in de brieve bus geraken :)

Rocknsad

Legacy Member
Niet meer te koop, sorry ik wil hem enkel eventueel nog ruilen tegen zo'n wifi max waarbij je zowel ds , wii als psp online krijgt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan