giele
Legacy Member
Ik verkoop een NAUWELIJKS gebruikte Nintendo Wii... Alles zit in originele doos en zakjes. Handleidingen ook allemaal aanwezig. Alles iser netzolas je de wii in de winkel zou kopen, garantiebewijs is er ook nog bij!
Verkoop hem samen met het spel RedSteel en Wii Sports...
Reden: Heb er gewoon geen tijd voor...
Alles is maar een klein maandje oud, heeft geen 10uur gedraait!
Foto's:
http://img78.imageshack.us/img78/8409/wii1un9.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/579/wii2ym2.jpg
http://img218.imageshack.us/img218/2738/wii3wn9.jpg
Meeneem: 260
Minimum 225
Verkoop hem samen met het spel RedSteel en Wii Sports...
Reden: Heb er gewoon geen tijd voor...
Alles is maar een klein maandje oud, heeft geen 10uur gedraait!
Foto's:
http://img78.imageshack.us/img78/8409/wii1un9.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/579/wii2ym2.jpg
http://img218.imageshack.us/img218/2738/wii3wn9.jpg
Meeneem: 260
Minimum 225