-Ex!Tjen-
Legacy Member
Hierbij verkoop ik,
* Wii Sportspack (Console, 1 mote, 1 nunchuck, Wii Sports)
* 1 Wii-Mote
* Red Steel
* Excite Truck
* Zelda
* Wii-Play
op het toestel is nog garantie te Mediamart in Oostakker!
Toestel is aangekocht op 22/12/06
Ik verkoop alles als één pakket.
Boden onder de €280 worden zowiezo genegeerd!
Gelieve excl. te bieden,
ophalen heeft voorkeur!
* Dit pakket wordt aangeboden in vriendenkring ook, dus kan het daar ook verkocht worden!
* Gelieve in topic te bieden, geen pm!
* Wii Sportspack (Console, 1 mote, 1 nunchuck, Wii Sports)
* 1 Wii-Mote
* Red Steel
* Excite Truck
* Zelda
* Wii-Play
op het toestel is nog garantie te Mediamart in Oostakker!
Toestel is aangekocht op 22/12/06
Ik verkoop alles als één pakket.
Boden onder de €280 worden zowiezo genegeerd!
Gelieve excl. te bieden,
ophalen heeft voorkeur!
* Dit pakket wordt aangeboden in vriendenkring ook, dus kan het daar ook verkocht worden!
* Gelieve in topic te bieden, geen pm!

