didyke
Legacy Member
mijn neefke is cars beugespeeld op zene wii.
hij wil deze ruilen voor een ander spelleke.
cod of iets dergelijks of ssx of dergelijke. stel maar voor he.
cd'ke heeft nog geen gebruikssporen. is er 1keer ingegaan en er nooit meer uitgekomen.
ben van duffel. ik prefereer afhaling maar wil prior wel opsturen ook.
spelleke heeft 54.99euro gekost.
grtz
kenny
hij wil deze ruilen voor een ander spelleke.
cod of iets dergelijks of ssx of dergelijke. stel maar voor he.
cd'ke heeft nog geen gebruikssporen. is er 1keer ingegaan en er nooit meer uitgekomen.
ben van duffel. ik prefereer afhaling maar wil prior wel opsturen ook.
spelleke heeft 54.99euro gekost.
grtz
kenny