Archief - [WII] Call of Duty 3 + NFS Carbon TR

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Volt

Legacy Member
Zoals de titel het zegt : CoD 3 voor Wii te ruil. Nog in perfecte nieuwstaat, maar mag weg doordat ik het dubbel heb, en daarom ruil ik ook liefst voor iets anders. NFS: Carbon mag weg wegens niet mijn genre. Ook hier liefst ruil of doe een goed bod.

Games die ik nog zoek:

Sonic Rush (DS)
Gitaroo Man Lives (PSP)
PES 6 (PS2, 360 of PSP)
Warhammer: Mark of Chaos (PC)
Wario Ware (Wii) (met opleg van mijn kant)
Tony Hawk's Project 8 (360) (opleg van mij)
Ultimate Ghouls 'n Ghosts (PSP)
Blade Dancer (PSP)
Power Stone Collection (PSP)
Sonic Rivals (PSP)
Disgaea 2 (PS2)
La Pucelle Tactics (PS2)
Makai Kingdom (PS2)
Naruto Ultimate Ninja (PS2)
Wildarms 4 (PS2)
Cooking Mama (DS)
Super Princess Peach (DS)
Ninety Nine Nights (360)

Voila, mooi lijstje al.. Andere voorstellen mogen jullie altijd proberen, maar als het niet uit dit lijstje komt, dan is de kans klein dat ik geïnteresseerd ben.

-Stijn

Volt

Legacy Member
1ste up
Er mag ook geld geboden worden voor de games, vanaf €25 ex.

-Stijn

Volt

Legacy Member
@RocknSad: niet echt iets dat ik wil hebben in dat lijstje
@Fitty: heb beide games al, anders was het zeker een deal
@Wii-Jimmy: als ik tegen morgen geen beter bod heb (= hoger bedrag of een ruil met iets uit mijn lijst), dan is het voor mij een deaL

-Stijn

Volt

Legacy Member
@Reejon: inclusief is dat dan €28 ongeveer (enveloppe + drie zegels)
@viggoht: Rayman heb ik al, toch bedankt, op Wii zoek ik enkel nog Ware Ware en Tony Hawk

Ik sluit vanavond rond 22u af..

-Stijn

Volt

Legacy Member
Derde en laatste up, om 22u sluit ik af en winnen de voorlopig hoogste boden!

-Stijn

Volt

Legacy Member
Nu pas thuisgeraakt, dus ik sluit af.
Call of Duty 3 gaat naar red room voor €35 inc. en NFS:Carbon gaat naar Reejon voor €28 inc. (als hij tenminste nog zijn bod bevestigd).

Voor Reejon zou ik de topic nog willen open houden. Als hij niet meer reageert, wordt NFS immers opnieuw aangeboden.

-Stijn

Volt

Legacy Member
Geen reactie meer gekregen van red room, dus CoD3 voor Wii staat nog steeds te ruil (zie eerste post), of te koop vanaf 30€ inc.

-Stijn

Volt

Legacy Member
@maurice psp: sorry MoH interesseert me niet.. en ruil jij zelf niet CoD3 in een ander topic?

@pisart: dat is voor mij goed, ik stuur je een PM!

-Stijn

maurice psp

Legacy Member
was voor nfs carbon...sorry
slecht gelezen ik dacht echt dat nfs er nog was ...
:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan