Archief - [SEGA] [SEGA] Megadrive 2 inclusief 5 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KennyB

Legacy Member
Hoi,

Heb hier een Sega megadrive 2 liggen welke ik niet meer gebruik en verkoop omdat ik een autotje ga kopen.

De Megadrive 2 is in perfecte conditie en wordt geleverd als een pakket met alle aansluitingskabels, 2 originele controllers en 5 games:

Sonic 1
Sonic 2
Outrun
Road Rash 2
Terminator 2

Afhaling kan in Arendonk, verzenden kan ook maar pas na betaling.
Richtprijs is ongeveer 70 euro.

KennyB

Legacy Member
Nee, maar wat je wel kan doen is reageren op een normale, doordachte manier waar ik wat aan heb.

Het feit dat ik (blijkbaar) teveel vraag voor mijn oude spelconsole is omdat ik geen idee heb hoeveel het ding waard is, en daarom afga op andere advertentie's die ik zie. Maar blijkbaar kan jij niet verder denken dan je neus lang is, en denk je dat iedereen automatisch precies weet wat hij voor zijn waren kan vragen. Een slim persoon zal een antwoord geven in de trend van "je vraagt er teveel voor, xx is een meer passend bedrag voor die console en games" Maar dat zegt genoeg over jou :)

Essit

Legacy Member
Met de games die erbij zijn(geen rares blijkbaar), kan je best een vraagprijs zetten tss de 25 a 40 euro.

70 euro is idd wa veel, al hadden sommigen wel een droge manier om het te verwoorden :p

yellowtigra

Legacy Member
De megadrive: tussen de 15 en 25 € waard (afhankelijk van staat, boxed? )
de games tussen de 3 e 8 € (out-run en road rash zijn de beste )

GCplayer

Legacy Member
KennyB zei:
Een slim persoon zal een antwoord geven in de trend van "je vraagt er teveel voor, xx is een meer passend bedrag voor die console en games" Maar dat zegt genoeg over jou :)

Nog nooit van sarcasme gehoord? Op die manier vertellen we je dat de prijs teveel is. Ne mens mag toch eens lachen. We verwijten u toch niks.

En om te reageren op de quote:
Een slim persoon kijkt tegoei naar prijzen. Ik zal je maar niet vragen hoe oud je bent of wat je studeert want in allebei zal ik je waarschijnlijk verslaan ;)
Maarja, de onwetendheid allom.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan