Archief - [SEGA] Sega Mega Drive 2 + 25 Game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

insane-saxo

Legacy Member
te koop

-sega mega drive 2
-alle kabels aanwezig (stroomadapter,antennekabel)
-2 consoles

-25 games

-sonic 2 the hedgehog
-sonic the hedgehog
-the terminator
-kid chameleon
-probotector
-the revenge of shinobi
-streets of rage
-golden axe
-gynoug
-hard drivin
-atomic runner
-turtles the hyperstone heist
-strider
-tiny toon buster's hidden treasure
-alladin
-pink goes to holly wood
-wonder boy in monster world
-puggoy
-bubsy
-earth worm jim
-zoom
-evander real deal holyfield's boxing
-starring world of illusion mickey mouse and donald duck
-ristar
-quackshot starring donald duckthe simpsons bart vs spacemutants

-alles in perfecte staat geen beschadigingen
-gewoon perfect in orde :niceone: :niceone: :niceone:

-VOOR EEN SERIEUZ BOD MAG HIJ DE DEUR UIT GAAN (GEEN FUNBIEDERS)

-meer info mail [email protected]

-Foto's

http://images.kapaza.be/photo/3962255.jpg
http://images.kapaza.be/photo/3962255_2.jpg
http://images.kapaza.be/photo/3962255_3.jpg
http://images.kapaza.be/photo/3962255_4.jpg
http://images.kapaza.be/photo/3962255_5.jpg

Evil Force

Legacy Member
aan hoeveel had je dan ongeveer gedacht?
(voor ik met nen 'funbod' afkom kan ik het maar es vragen e :))

vidiot

Legacy Member
150€ is wel wat te veel hoor...;)
Atomic Runner kan ik iedereen aanraden, mijn favo MD game.

Ik geef 6€ voor Probotector, incl verzenden!

Grts

Volt

Legacy Member
Jammer, de games interesseren mij zo goed als allemaal, maar de console kan ik niet veel mee doen..

-Stijn

insane-saxo

Legacy Member
oke verkocht vedere afhandeling via telefoon zie Pirve mail

Evil Force

Legacy Member
proficiat met de verkoop
nooit gedacht datje er zovee ging voor krijgen :) :applause:

Che Guevara

Legacy Member
moehaha wa ne woekerprijs
hoop voor u da ge da er effectief van gekregen hebt want precies da snorreke enkel bij u koopt
maar drie keer iets gezet opt forum en enkel bij u

toeval is toch een mooie deugd he

Epyon

Legacy Member
Art zei:
Het is ook een dubbel van insane-saxo.
Maw: hij heeft het 'verkocht' aan zichzelf om wat iTrader punten te scoren. Dit wordt bestraft met een permanente ban en een schrapping van de iTrader punten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan