Archief - [SEGA] Panzer Dragoon Limited Edition NTSC-JAP

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Duc1n0

Legacy Member
Ik bied hier Panzer Dragoon Limited Edition aan voor de Japanse Sega Saturn .
In zeer goede staat .
discs ==> 9/10
Case ==> 8/10
Picture :



Het gaat dus om Panzer Dragoon I Story en Panzer Dragoon Zwei.
Hf Bidding.

vidiot

Legacy Member
Ha khad die op eBay zien staan, wat is eigenlijk die Story?

Grts

Duc1n0

Legacy Member
Ah waart gij toevallig die volger dan ? :D
Panzer Dragoon Story is volgens mij gewoon Panzer Dragoon . Het eerste deel dus .


grtz.

vidiot

Legacy Member
kGeef er 15€ incl verzenden voor.
Hebt ge nog iets liggen voor Saturn?

Grts

Duc1n0

Legacy Member
Heb Mijn andere NTSC-JAP games in een nieuwe Thread aangeboden .
15 Euro vind ik wat weinig , Panzer Dragoon is bij mijn weten een zeldzamere game dan de gewone saturn games . Hij is echt in goede conditie en tis een limited editiob box ^^ . 30 incl en hij is van u

vidiot

Legacy Member
Apart kan je de Panzer Dragoons kopen voor 4-5€...

kHeb wel interesse in deze:

Puzzle Bobble
Puyo Puyo
Vampire Hunter
Dynamite Deka
Clockwork Knight
Torico
D

Welke zijn compleet met spine en handleiding?
Zijn de CDs in goede staat?
Wat is de richtprijs per spel?
Wil je ruilen (tegen bv mn MD stuff)?



Grts

Duc1n0

Legacy Member
vidiot zei:
Apart kan je de Panzer Dragoons kopen voor 4-5€...

kHeb wel interesse in deze:

Puzzle Bobble
Puyo Puyo
Vampire Hunter
Dynamite Deka
Clockwork Knight
Torico
D

Welke zijn compleet met spine en handleiding?
Zijn de CDs in goede staat?
Wat is de richtprijs per spel?
Wil je ruilen (tegen bv mn MD stuff)?



Grts
Ze zijn alle 40 compleet .
Cd's zijn in goede staat , paar lichte krasjes .
50 eur. inclusief voor die 6 games ?
Mijn richtprijs zou 8-10 eur per spel zijn.

Grtz

vidiot

Legacy Member
Mja 8-10 lijkt mij teveel. Als je eBay checked schommelen de prijzen rond de 5€.

Puzzle Bobble
Puyo Puyo
Vampire Hunter
Dynamite Deka
Clockwork Knight
Torico
D
Panzer Dragoon Limited Edition NTSC-JAP

Deze voor 55€ incl, of ruilen tegen iets hieruit of hieruit.

Is die arcade stick nog boxed? Heb je daar een foto van?

Grts

Duc1n0

Legacy Member
Arcade Stick niet boxed maar heb wel Memorycard compleet boxed :



Heb ook nog de Console zelf staan met alle kabels 1 controller Niet boxed .



Laat me nog even nadenken over je aanbod voor de 7 games .



Grtz

vidiot

Legacy Member
Wil je dan ook van de console en de spellen eens een foto maken?
Misschien doe ik dan daarop ook een bod...

vidiot

Legacy Member
Puzzle Bobble
Puyo Puyo
Vampire Hunter
D Dracula
Dynamite Deka
Clockwork Knight
Torico
Panzer Dragoon Limited Edition
Memorycard

Deze spellen 60€ incl.

Console + Arcade Stick: 30€ incl, indien in perfekte staat.

Mijn totaalpakket: 80€ incl.


Grts

Duc1n0

Legacy Member
7 games : 45
Console : 25
M. Card : 15
Arcade Stick : 10
verzinding : 10

Totaal : 105 Eur ===> afgerond 100 Euro .

100 Eur is echt een schappelijke prijs . Alles werkt perfect en is in goede staat gegarandeert . Ik verkoop geen rommel je kan mijn feedback op ebay Checke : Ellvin22 99.4 % Positief .

Ik wil je anders ook alles laten voor 300 ( inclu. verzending ) .

Dus ;

-Console
-Controller
-Cables
-Memorycard compleet boxed ( ebay prijs is 25 eur)
-Arcade Stick
-42 Games ( gerekent aan 6 eur per stuk )

ik kan nog een foto maken van alle games als je wil .
Ja je ziet maar .
Thx voor de intresse .

Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan