vidiot
Legacy Member
Het volgende stuk uit mijn verzameling dat ik (met wat spijt in het hart) wegdoe is mijn vintage bijna komplete Philips Videopac collectie.
Het gaat over een 50 spellen en 2 consoles, 1 met zwarte controllers, 1 met gouden.
In totaal zijn er een 60-tal Videopac spellen gemaakt, dus de collectie vervolledigen is niet moeilijk. Er zitten al zeldzame spellen bij zoals Q-Bert en Frogger of de speciale dozen Musician, Hegemony, ... De inhoud van deze dozen is altijd in near mint/mint conditie.
Hier staan foto's: http://users.skynet.be/vidiot/temp/videopac/
De flash onthult elk krasje en vouwtje, maar wees gerust, deze verzameling ziet er prima uit!
Meer info:
http://users.skynet.be/vidiot/
http://www.videopac.bas-ditta.info/
Grts
Het gaat over een 50 spellen en 2 consoles, 1 met zwarte controllers, 1 met gouden.
In totaal zijn er een 60-tal Videopac spellen gemaakt, dus de collectie vervolledigen is niet moeilijk. Er zitten al zeldzame spellen bij zoals Q-Bert en Frogger of de speciale dozen Musician, Hegemony, ... De inhoud van deze dozen is altijd in near mint/mint conditie.
Hier staan foto's: http://users.skynet.be/vidiot/temp/videopac/
De flash onthult elk krasje en vouwtje, maar wees gerust, deze verzameling ziet er prima uit!
Meer info:
http://users.skynet.be/vidiot/
http://www.videopac.bas-ditta.info/
Grts