Archief - [RETRO] Sega Saturn Pakket

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

desolation

Legacy Member
Ik doe dus weg wegens ongebruik

Sega Saturn in zeer goede staat
2 gewone controllers
1 3D Controller
1 Action Replay 4M Plus
Nights:Into Dreams
Daytona USA
Command&Conquer
Ultimate Mortal Kombat 3

Alle games zijn boxed met boekje, console is los, pads zijn los, 3D controller is fully boxed

Ik zou zeggen : bied er op los

desolation

Legacy Member
Nofi, maar ni bieden om maar iets te bieden eh
3D controller los is al zoveel waard.
Ik wil hier toch nog een goeie 100EUR voor zien, anders kan ik hem evengoe bijhouden

desolation

Legacy Member
Saturn & AR & 2 pads : 50EUR
3D Controller boxed : 15-20EUR
Games : 10EUR per stuk

lijken mij nu geen overdreven prijzen als ik rondkijk op andere fora en ebay.

Ik spreek dan over instant sale prijs eh

Liverpool

Legacy Member
Met een beetje geduld krijg je hier tss de 75€ en 100€ voor. Meer zeker niet...

Games zou eerder zoiets zijn...

Nights:Into Dreams 17,5€
Daytona USA 7,5€
Command&Conquer 5€
Ultimate Mortal Kombat 3 12,5€

desolation

Legacy Member
Welja, in die regio ben ik blij met een bod. Maar 15EUR ga ik em niet voor verkopen :)

Malkavian

Legacy Member
desolation zei:
Nofi, maar ni bieden om maar iets te bieden eh
3D controller los is al zoveel waard.
Ik wil hier toch nog een goeie 100EUR voor zien, anders kan ik hem evengoe bijhouden

Kheb mijn Saturn vroeger 30€ verkocht, was console en een stapel games en 2 controlers en RF kabel.
Dus Forget it dat je 100 euro voor krijgt.
Ze geven dat nog niet voor een SNES en dat is nog meer nostalgie waarde.
Dus twas niet Bieden om te bieden.
Ge geeft geen start waarde, dus ja kheb geen idee wat je verwacht. NU wel.
100 euro geef ik er niet aan. srry

desolation

Legacy Member
Dat gij em onder de marktwaarde verkoopt is mijn zaak niet Malk


Onder de 75EUR exc gaat em niet buiten

Malkavian

Legacy Member
desolation zei:
Dat gij em onder de marktwaarde verkoopt is mijn zaak niet Malk


Onder de 75EUR exc gaat em niet buiten

Kheb Ebay ff gecheckt
en buiten enkele zotten die 100 + vragen gaan de meeste rond 20-30 weg met 6-10 games.

Dus ja, succes

desolation

Legacy Member
De eerste vijf hits uit belgie zijn 80EUR, 35EUR en 45EUR
En die hebben dan geen boxed 3D Controller, noch Action Replay 4M plus.
En die BEGINNEN aan dieje prijs, gij kunt no way nu al raden hoeveel die aan verkocht gaan worden.

Malkavian

Legacy Member
desolation zei:
De eerste vijf hits uit belgie zijn 80EUR, 35EUR en 45EUR
En die hebben dan geen boxed 3D Controller, noch Action Replay 4M plus.
En die BEGINNEN aan dieje prijs, gij kunt no way nu al raden hoeveel die aan verkocht gaan worden.

like i said succes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan