BiZi
Legacy Member
Hi, ik heb het volgende te koop staan:
Een officiele gameboy promo stand van '89 ! Momenteel werkt hij niet, maar is wel te fixen denk ik. Ik zag het eerder als een knappe display voor de collectie...
PIC: http://users.pandora.be/leckske/upload/GameBoy-Promo.JPG
Let wel op, ENKEL afhaling en ik raad de mensen aan om ZEKER met een buske te komen. Past zowiezo niet in een personenwagen (ook niet in een break).
Beginprijs 25 euro
mvg
Een officiele gameboy promo stand van '89 ! Momenteel werkt hij niet, maar is wel te fixen denk ik. Ik zag het eerder als een knappe display voor de collectie...
PIC: http://users.pandora.be/leckske/upload/GameBoy-Promo.JPG
Let wel op, ENKEL afhaling en ik raad de mensen aan om ZEKER met een buske te komen. Past zowiezo niet in een personenwagen (ook niet in een break).
Beginprijs 25 euro
mvg
)