thermometer
Legacy Member
k verkoop mijn royal system wegens het feit dat ie nogal veel ruimte inneemt in mijn nieuwe kamer.
Het gaat om een vintage 1982 Royal system van amigo. Hij is ongeveer 1m50 a 60 hoog en op zn breedste punt is ie 70 cm breed.
Informatie over het spel dat erop staat vindt je op wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Amidar
De kast is in erg goede staat, en de tv en boxjes die erin zitten doen ook goed hun best. De soundtrack is erg meeslepend zoals het hoort en het spel is echt een feest. Bij de kast krijg je een stuk of twintig oude stukken van 20 franken. De two player mode werkt helaas niet meer.
Deze oldtimer is een ongelooflijk tof stukje nostalgie voor de gamer van de oude stempel of voor iemand die een stukje gamegeschiedenis in huis wil halen en er zich nog mee wil amuseren ook.
De richtprijs is 250 euro, minimum is 300, en meeneem is 400. Als je wil ruilen mag je altijd een goed voorstel doen. Ik lever niet, en de post heeft geen enveloppen die groot genoeg zijn om ‘m in te steken, dus je zult 'em zelf moeten komen halen. Ik woon in regio mechelen. Uiteraard heb ik geen kasticketje van dit machien, want het is al 25 jaar oud ondertussen.
Laat dit koopje niet aan uw neus voorbijgaan.
voor fotos:
http://student.campusjette.com/thomas.schoenmakers/amigo.rar
Het gaat om een vintage 1982 Royal system van amigo. Hij is ongeveer 1m50 a 60 hoog en op zn breedste punt is ie 70 cm breed.
Informatie over het spel dat erop staat vindt je op wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Amidar
De kast is in erg goede staat, en de tv en boxjes die erin zitten doen ook goed hun best. De soundtrack is erg meeslepend zoals het hoort en het spel is echt een feest. Bij de kast krijg je een stuk of twintig oude stukken van 20 franken. De two player mode werkt helaas niet meer.
Deze oldtimer is een ongelooflijk tof stukje nostalgie voor de gamer van de oude stempel of voor iemand die een stukje gamegeschiedenis in huis wil halen en er zich nog mee wil amuseren ook.
De richtprijs is 250 euro, minimum is 300, en meeneem is 400. Als je wil ruilen mag je altijd een goed voorstel doen. Ik lever niet, en de post heeft geen enveloppen die groot genoeg zijn om ‘m in te steken, dus je zult 'em zelf moeten komen halen. Ik woon in regio mechelen. Uiteraard heb ik geen kasticketje van dit machien, want het is al 25 jaar oud ondertussen.
Laat dit koopje niet aan uw neus voorbijgaan.
voor fotos:
http://student.campusjette.com/thomas.schoenmakers/amigo.rar