Archief - [PSX] Playstation stand te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CoBalT

Legacy Member
http://www.mr-atari.com/retrocomputerdag/0017.jpg
(Ps dit is een hele stand om bij recht te staan, op die foto staat dit op een tafel, maar bij mij staat da nog op nen grote zwarte poot :D )
Dit is wat ik hier heb staan en graag zou kwijt willen.
het is Inclusief die 2controllers (of die werken heb ik geen idee, want had op het moment ik die stand had geen playstation 1meer om die te gebruiken)

Dus ik denk dat dit eerder een hebbertje is voor big playstation fans.
Startbod : € 20

Het is de bedoeling dat je het zelf zou komen ophalen.
Locatie : Oostvleteren ( baan Ieper - Veurne )

CoBalT

Legacy Member
nee idd:) het is dus gewoon de stand met die 2bakskes eraan hangend, en kan niet verzekeren dat die werken, maar ik denk van wel :)

CoBalT

Legacy Member
!up

ik probeer dit echt kwijt te raken, anders ist voor stort :(

williams-GS

Legacy Member
is dat een officiele stand van PS?
Heb die precies nog nooit zien staan...

ben wel geïntreseerd

CoBalT

Legacy Member
ja dit is een officiele stand, deze stand kwam uit een computerwinkel in shopping center kortrijk. Maar ze deden die weg dus, wij hebben die toen in huis gehaald :)

ps : reden van weg doen = we verhuizen , openen cafe/restaurant, en da kan niet meeverhuizen, zou maar in de weg staan

VirToX

Legacy Member
Jeeps,

Bodje van 20€, ik kan er zelfs direct om komen als je wil

Grtz

CoBalT

Legacy Member
kzal nog ff wachten of willams of nog iemand anders bodje doet, anders is die van u, tegen morgenmiddag ten laatste nog, want da spel moet ier rap weg:)

ps : de stand is zo'n 1m75-80 groot
+ ge krijgt als extraatje nog nen dual shock controller mee (blauw doorzichtig) waar er wel al 1 knuppelke van kapot is, maar wel nog werkt:) (merk : piranha peisk)

VirToX

Legacy Member
fuck, dus waarschijnlijk moeilijk in een gewone auto te krijgen?

CoBalT

Legacy Member
denk het, misschien wel als ge u zetels kunt platleggen en een stuk nog bij de passagierszetel zou da wel lukken peisk
tis ook te zien hoe groot de auto is natuurlijk

Rocknsad

Legacy Member
CoBalT zei:
juist eens gaan kijken en het ziet er nie echt mogelijk uit:crazy:

Op de foto is de poot er wel af ;)

Ik zou gerust 25-30 € willen bieden , maar heb geen vervoer naar daar ...

CoBalT

Legacy Member
spijtig, maar dit is niet echt iets dak zo kan opsture:p dus sorry:)
virtox ik zal je pm'en
hopelijk heb je nog interesse:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan