CoBalT
Legacy Member
http://www.mr-atari.com/retrocomputerdag/0017.jpg
(Ps dit is een hele stand om bij recht te staan, op die foto staat dit op een tafel, maar bij mij staat da nog op nen grote zwarte poot
)
Dit is wat ik hier heb staan en graag zou kwijt willen.
het is Inclusief die 2controllers (of die werken heb ik geen idee, want had op het moment ik die stand had geen playstation 1meer om die te gebruiken)
Dus ik denk dat dit eerder een hebbertje is voor big playstation fans.
Startbod : € 20
Het is de bedoeling dat je het zelf zou komen ophalen.
Locatie : Oostvleteren ( baan Ieper - Veurne )
(Ps dit is een hele stand om bij recht te staan, op die foto staat dit op een tafel, maar bij mij staat da nog op nen grote zwarte poot
)Dit is wat ik hier heb staan en graag zou kwijt willen.
het is Inclusief die 2controllers (of die werken heb ik geen idee, want had op het moment ik die stand had geen playstation 1meer om die te gebruiken)
Dus ik denk dat dit eerder een hebbertje is voor big playstation fans.
Startbod : € 20
Het is de bedoeling dat je het zelf zou komen ophalen.
Locatie : Oostvleteren ( baan Ieper - Veurne )




dus sorry