Archief - [PSX] 7 games te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dj Aero

Legacy Member
Ik verkoop een aantal games omdat ik ze niet meer speel.

- cool boarders 2
- air combat
- gta
- one
- wild 9
- croc: the legend of the gobos
- actua soccer

ik heb ook nog een 3 tal games die niet meer werken op mijn playstation maar voglens mij moete die het nog gewoon doen vermits er niet veel krassen ofzo opstaan. Ik wel ze gerust eens uittesten bij ne maat:

- asterix & obelix
- collin mc rae rally
- fifa 99

gelieve exclusief te bieden! foto's en meerdere info van een game op aanvraag

BiZi

Legacy Member
Wat is de staat van de doosjes? (totally fucked of valt het nog mee? :))

merci

Dj Aero

Legacy Member
sommige zijn totally fucked maar de meeste niet denk ik. daarom dat ik zeg: waarin heb je interesse dan kijk ik even en laat ik weten wat de staat is + eventueel foto op aanvraag ofzo.

ik doe het maar zo want ik heb hier de laatste dagen een aantal verkoopthreads, dan maakt ge ne foto maar komt er nix interesse dus vind ik dat een beetje verloren tijd :)

BiZi

Legacy Member
Ik geef u 40 inclusief verzending voor de PSX games + het gameboy pakketje (verzending blijft normaal gezien 4e30+kartonkosten)

mvg

Dj Aero

Legacy Member
kvind 40 euro inclusief voor alles met de gameboy te weinig. Hier is een foto van het pakket waar jij net op geboden hebt!

De doosjes zijn allemaal in orde, sommige hebben nog een prijsetiketje hangen en sommige sluiten wat stroever maar ze zijn allemaal wel in orde. Enkel de gameboy games komen niet allemaal in een doosje.

Voor de games + gameboy pakket: 45 euro exclusief verzending
ik heb liever exclusief verzending omdat ik allemaal niet weet wat dat kost (niet dat ik je niet geloof) maar wil gewoon niet voor verrassingen staan.

Alle games worden nog eens getest indien akkoord want ik wil zeker geen gebreken afleveren.

Dj Aero

Legacy Member
BiZi, ik zie net pas dat je van antwerpen bent. Misschien kunnen we wel iets regelen aangezien ik daar studeer en ik misschien een plaatsje weet waar je het kan afhalen..

BiZi

Legacy Member
Geen probleem, ik werk in de buurt van het Stadspark. (Niet ver van Roosevelt plaats) dus wil gerust daar eens afspreken.

Mijn bodje was inclusief de 3 andere PSX games :)

PS: nog andere games te koop? Of eventueel LEGO? (kunnen we een groter pakketprijsje maken)

mvg

Dj Aero

Legacy Member
die 3 andere psx games komen er ook bij dan. ik heb voor de ps nog

Touring Car tournament 1
destruction derby 2 (mag enkel wel als het de moeite is)
red alert 2 discs

deze 3 games mogen int algemeen enkel weg alst de moeite is, vooral destruction derby dan :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan