Bunecarera
Legacy Member
Ik verkoop mijn White Ceramic PSP met firmware 3.02A. Dus homebrew en al de rest is mogelijk...
ook:
4 spellen: Sudoku, King Kong, Tony Hawk, Burnout,
Alles wat in de doos zat van toebehoren en dergelijke.
Extra screenprotector. Gekocht op LikSang, dus ne goede. Zit er nu ook ene op.
Logitech Case. Die stevige harde, goede. Ik ben de naam vergeten.
4Gb MS Pro Duo!!!
PSP is in zeer goede staat. Geen enkel krasje, altijd in case gezeten, altijd screenprotector erop. 1 dode pixel, maar als die je stoort dan ben je een freak en zou je geen PSP mogen bezitten...
Ik verkoop liefst alles samen, maar spellen mogen nu al apart weg.
Make me an offer I can't refuse. Meneem: 220€
Opsturen kan, maar kost geld.
Afhalen en testen kan ook, in Etterbeek (Brussel)
ook te koop bij kennissen.
ook:
4 spellen: Sudoku, King Kong, Tony Hawk, Burnout,
Alles wat in de doos zat van toebehoren en dergelijke.
Extra screenprotector. Gekocht op LikSang, dus ne goede. Zit er nu ook ene op.
Logitech Case. Die stevige harde, goede. Ik ben de naam vergeten.
4Gb MS Pro Duo!!!
PSP is in zeer goede staat. Geen enkel krasje, altijd in case gezeten, altijd screenprotector erop. 1 dode pixel, maar als die je stoort dan ben je een freak en zou je geen PSP mogen bezitten...
Ik verkoop liefst alles samen, maar spellen mogen nu al apart weg.
Make me an offer I can't refuse. Meneem: 220€
Opsturen kan, maar kost geld.
Afhalen en testen kan ook, in Etterbeek (Brussel)
ook te koop bij kennissen.
