maximus_N_
Legacy Member
Onlangs geruild, maar jammer genoeg al reeds zin in iets nieuws
.
° Goede staat, geen krassen op de UMD.
° Met handleiding en doosje uiteraard.
Nog even vermelden dat ik ENKEL RUIL.
Ik ben afkomstig van Leuven, maar kan ook afspreken in station Gent St. Pieters en Kortrijk (ik studeer daar). Liefst gewoon opsturen das makkelijker voor iedereen.
.° Goede staat, geen krassen op de UMD.
° Met handleiding en doosje uiteraard.
Nog even vermelden dat ik ENKEL RUIL.
Ik ben afkomstig van Leuven, maar kan ook afspreken in station Gent St. Pieters en Kortrijk (ik studeer daar). Liefst gewoon opsturen das makkelijker voor iedereen.
