_ns_
Legacy Member
hey,
Ik wou hier al eens mijn syphon filter verkopen, maar die ga ik nu houden, want ik heb mijnen Sint-Maarten gekregen en rarara wat is het...? Syphon Filter: Dark Mirror. Wou omwisselen maar ging niet meer -_-. Dus ik verkoop hem of ruil hem. Games waar ik in geintreseert ben: GTA: VCS en MoH Heroes( als hij uit is natuurlijk
). Game is spliksplinternieuw en ongespeeld!!!
prijs: 40 excl.
mvg
Ik wou hier al eens mijn syphon filter verkopen, maar die ga ik nu houden, want ik heb mijnen Sint-Maarten gekregen en rarara wat is het...? Syphon Filter: Dark Mirror. Wou omwisselen maar ging niet meer -_-. Dus ik verkoop hem of ruil hem. Games waar ik in geintreseert ben: GTA: VCS en MoH Heroes( als hij uit is natuurlijk
). Game is spliksplinternieuw en ongespeeld!!!prijs: 40 excl.
mvg
