Archief - [PSP] [TK]console + 1spel +2films

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Art

Legacy Member
Dit staat terug te koop nadat de vorige winnaar het goed niet kwam halen en ook de pms niet leesde alhoewel deze online kwam.
Heb hier hetvolgende te koop:
PSP Europees model - firmware 1.5
1GB Sony Pro Duo
32MB Sony Pro Duo

Games:
WipeOut Pure

UMD Movies:
Spiderman 2
Terminator 3
Anacondas

Info:
Dit is enkel in zen geheel te kopen.
Minimumprijs 175
Meeneem : 225
Dit is AF TE HALEN in Gent

REGELS:
1. GEEN ruil

2. Dit is enkel af te halen en dus word er niets opgestuurd.Mensen met biedingen om te verzenden worden genegeerd.


Happy bidding.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
heb eventueel wel intresse maar weet pas morgen of overmorgen of dak hem zeker wil (eventueel kado voor men nieuwjaar moe moet da juist aan men pa vrage dan :p)

hierbij dus een bod van 200 afgehaald in gent, hou me dus wel het recht om het bod in te trekken als het ni doorga

Tah_b00nz0r

Legacy Member
vanavond laat ik het weten ;)

edit: ok bod van 200€ gaat dus in. moest ik nu winne kan het wel zijn dat ik hem pas over een 2tal weken ophaal maar wees 100% zeker dat ik hem kom ophale voor nieuwjaar dan ;)

piotke

Legacy Member
205 euro, indien er voor 11/12/06 kan afgesloten worden.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
hmm... ff afwachte nog ma eerst een paar vraagskes

- leeftijd van de psp?
- luie/dode pixels?
- aankoopbewijs?
- witte of zwarte
- gebreuikerssporen?
- foto's?

Art

Legacy Member
-Hij is van april 2006
-Moeder had aankoopbewijs weg gesmeten "lag in de weg" zei ze
-Het is een zwarte
-Van gebruikerssporen is het enkel je vettige vingers eventueel maar dat maak je gewoon weer proper met een doekje.
-1luie pixel, welke me niet opviel, je zou er al echt moeten naar zoeken om het op te merken.

Als er 2 mensen zijn met hetzelfde bod , gaat men voorkeur uit naar degene die het vlugst kan komen halen.
Na men ervaring met de vorige koper , die er ook heel zeker ging om komen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
kuttig da u aankoopbewijs weg is, da hebde kost wat kost nodig zeker voor u garantie te krijgen vermits hij dus nog ma van april is is er dus ook nog garantie moest er iets mis gaan.

ik laat vanavond nog wel eens iets meer weten ;)

piotke

Legacy Member
Ik kan de 11e in gent geraken om het af te halen, dat is maandag. Dat beetje tijd zal nog wel gegund worden veronderstel ik.

Bij deze bied ik ook de meeneemprijs.

Art

Legacy Member
Voor degeene die het komt afhalen, volgende week werk ik met de vroege van 6tot 14 en de week erop terug van 14tot22 dus daar zal ietwat rekening mee moeten gehouden worden

piotke

Legacy Member
Uitstekend, maandag kom ik dan in de namiddag / vooravond.

Ik regel dat met je op msn deze week nog.

Art

Legacy Member
ohja had effe u laatste post mislezen.
men msn heb je toch al en aan het station kan je die psp ook meteen eens testen enzovoort

piotke

Legacy Member
ok, komt in orde; Zal voor morgen in de loop van de dag zijn of avond. Want ik keer niet naar huis vandaag en ben volop aan het werken nu nu.

Ik ben overigens van mijn woord, ik kop hem zeker, en vraag adn welk enkele dagen geduld, en niet zoals die pipo die mij een negatieve itrader gegeven heeft wegens ongeduld....

Mag ik ook hopen dat u van uw woord ben, ook betreffende andere zaken. :)

Tot maandag dan !

Tah_b00nz0r

Legacy Member
idd ja, mja khad het dan thuis nog is gevraagd en dan meeneemprijs gebode vanavond en dan vant weekend gaan hale, zat toch in gent

ma bon, heb andere gevonde 200€ me 3 games, 1gig en 2.71, draai k dan wel devhook op en emuleer hem naar 1.5 xD ook content dan want tging mij vooral om die firmware.

amusement me de psp ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan