snowwhitesoils
Legacy Member
Witte psp aangekocht bij de gamemania te Hasselt ergens in de zomer
, is in nieuwstaat. En natuurlijk nog onder garantie... Het was de value pack inclusief daxter. Deze is nog met een Firmware 2.6 -> downgradebaar, heb al op de printplaat vanachter gezien of er iets op het mobo stond waar er niks te zien was dus, ikzelf heb dit nog niet gedaan kan de koper wel doen. Alles nog met doosjes en boekjes. Heeft 2 luie pixels , alleen te zien bij een zwart scherm, dit was al vanaf de aankoop, Gamemania maakt bij omruilen geen problemen voor deze luie pixels, maar houd in het achterhoofd dat je dan wss een PSP met een hogere firmware krijgt. Liefst afgehaald te Limburg, Bilzen.
Bieden vanaf 160€
Meeneemprijs = 200€
Greetz...
, is in nieuwstaat. En natuurlijk nog onder garantie... Het was de value pack inclusief daxter. Deze is nog met een Firmware 2.6 -> downgradebaar, heb al op de printplaat vanachter gezien of er iets op het mobo stond waar er niks te zien was dus, ikzelf heb dit nog niet gedaan kan de koper wel doen. Alles nog met doosjes en boekjes. Heeft 2 luie pixels , alleen te zien bij een zwart scherm, dit was al vanaf de aankoop, Gamemania maakt bij omruilen geen problemen voor deze luie pixels, maar houd in het achterhoofd dat je dan wss een PSP met een hogere firmware krijgt. Liefst afgehaald te Limburg, Bilzen.Bieden vanaf 160€
Meeneemprijs = 200€
Greetz...