Archief - [PSP] [TK] PSP Pakket

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ReVoLtIe

Legacy Member
Volledig PSP pakket te koop:

1) PSP Value Pack (zonder 32 MB-kaartje, Firmware 2.8, normaal geen dode pixels maar zal nog eens checken) (Foto 1, Foto 2, Foto 3, Foto 4)
2) Memory Stick Pro Duo 1GB
3) Beschermcase van Logitech (Foto)
4) Opbergzakje voor UMD Discs
5) Games: (Foto)
a. Met boekje en doosje:
i. Def Jam Fight For NY: The Takeover
ii. Grand Theft Auto: Liberty City Stories (De goeie ;) )
iii. Fifa 06
iv. Loco Roco
v. Exit​
b. Met doosje en zonder boekje:
i. Socom U.S. Navy Seals Fireteam Bravo
ii. Key Of Heaven​
c. Zonder doosje en zonder boekje:
i. Midway Arcade Treasures: Extended Play
ii. Lumines II
iii. Pursuit Force
iv. Tekken: Dark Resurrection
v. Go! Sudoku
vi. Ape Escape
vii. Megaman Powered Up
viii. Megaman Maverick Hunter X​
6) UMD Film Spider-Man 2
7) PSP Headset
8) Officiële PSP Draagtas (Foto)​

Enkel te koop (geen ruil) als pakket of als ik alles in enkele kleinere delen verkocht krijg. Bieden gebeurt exclusief verzending! (Moet nog eens zien wat alles weegt voor eventuele verzendingskosten). Afhalen is natuurlijk ook mogelijk.

Als er teveel aparte biedingen komen dan zet ik alles gewoon op Ebay en kunnen jullie je daar uitleven.

Reden van verkoop: Geen tijd en interesse meer voor PSP

Meeneemprijs heb ik voorloopig niet en afsluiten doe ik pas bij een voor mij aanvaardbaar bod.

Geen off-topic en enkel serieuze bieders!

Staat op X-Power, Telenet en Kapaza!

nivk

Legacy Member
onder toebehoren zie ik die memstick van 1Gb en die beschermcase van logitech denk dat dat wel mooie en redelijke prijs is, mijn bod van daarnet

nivk

Legacy Member
weet je al iets meer ivm mijn bod want ben ook op andere psp's bezig op 2dehands enzo ... ?

grtz,

Nick

ReVoLtIe

Legacy Member
nivk zei:
weet je al iets meer ivm mijn bod want ben ook op andere psp's bezig op 2dehands enzo ... ?

grtz,

Nick

Ik wil graag voor zowat alles een koper gevonden hebben voor ik afsluit, dus voorlopig nog afwachten.

Jo3Rii

Legacy Member
ik heb interesse in de PSP met mem. stick
maar had hem wel al graag gedowngrade ge had
want ken er niet zo veel van :p

bod van 110euro

devil

Legacy Member
wat is je richt prijs voor heel pakket ?
bod 150 euro, voor alles zonder headset

ReVoLtIe

Legacy Member
devil zei:
wat is je richt prijs voor heel pakket ?
bod 150 euro, voor alles zonder headset

Als richtprijs voor gans het pakket had ik toch nog graag 175€ - 200€ gezien. Ik heb overigens ook al een bod van 155€ excl. voor gans het pakket via kapaza.

Ruilen kan vanaf nu ook tegen:

- Wii (waarschijnlijk met opleg van mij dus :) )
- DS Lite (te bekijken wat en hoe allemaal)
- 360 Games (Enkel interesse in : Command & Conquer 3, Forza Motorsport 2, Crackdown, Shadowrun, Lost Planet, Guitar Hero II, Virtua Tennis 3, Rainbow Six Las Vegas, Call Of Duty 3, Marvel Ultimate Alliance, Lego Star Wars II, Saints Row, Hitman Blood Money, Fight Night Round 3)

devil

Legacy Member
wat denk je dan van dit.

135 euro + fight night 3 + cod 3 + lost planet Special editie .

voor alles dan wel.

ReVoLtIe

Legacy Member
devil zei:
wat denk je dan van dit.

135 euro + fight night 3 + cod 3 + lost planet Special editie .

voor alles dan wel.

Als de spellen in goede staat zijn, zie'k dat wel zitten. Laten we zeggen dat ik woensdag dan afsluit om de mensen die ook nog interesse toonden nog een kans te geven.

devil

Legacy Member
die zijn in zeer goede staat ja :)

maar ik had wel graag snelle afhandeling gehad eignlijk .
ist echt ni mogelijk om dit sneller te regelen.

ReVoLtIe

Legacy Member
devil zei:
die zijn in zeer goede staat ja :)

maar ik had wel graag snelle afhandeling gehad eignlijk .
ist echt ni mogelijk om dit sneller te regelen.


Geen zin om er nog langer over na te denken eigenlijk :)

You've got pm!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan