Archief - [PSP] [TK] PSP Console + Games & Toebehoren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Akiratjen

Legacy Member
Wegens het in de kast liggen van - verkoop ik mijn PSP. Is aangekocht in Euro Shop minder dan een jaar geleden dus nog met garantie! Ik heb er in het begin heel wat tijd op gespeeld maar nu ligt hij al 3 maand in de kast zonder dat ik deze nog heb aangeraakt!

Om wat geld te kunnen sparen verkoop ik dus nu mijn PSP. Deze komt met:

- PSP Console met FW 1.5
- 1 x 32Mb en 1x256 Mb geheugenkaart
- Lader
- Kuisdoekje
- Oortjes
- Pc-usb cable
- Cradle 2 the Grave
- Ghost Ship
- Ape Academy
- Crash Tag Team Racing
- Burnout Legends
- Virtua Tennis World Tour
- (ook factuur moet ik voor in de kast zijn :$)

Verder:
- Geen dooie pixels
- Geen luie pixels
- Geen schade

Afhalen in Sijsele krijgt voorkeur maar ik kan ook leveren tegen vergoeding van diesel!

Minimum prijs: 150 €
Meeneem: 200 €

Wens niet uitdrukkelijk te ruilen maar ik zal alle ruilen bekijken! Cash heeft voorkeur alsook verkoop van volledige pakket! Apart wordt slechts verkocht wanneer ik console kwijt ben aan goeie prijs!

Ik behoud mij het recht.. blablabla... niet te verkopen!

*edit* ik plaats vanavond nog wat foto's bij!

Piejie

Legacy Member
Moest je spellen apart verkopen = €15 voor Crash en Virtua Tennis :applause:

BiZi

Legacy Member
het volledige pakket verzenden is geen probleem? (of indien je Antwerpen passeert...)

mvg

Akiratjen

Legacy Member
@Bizi: Ik moet 3 maal per week naar Mechelen dus moet ik antwerpen wel passeren!

@geebaby: genoteerd! Ik sluit zondagmiddag 12:00 af...

BiZi

Legacy Member
Aha super Akira !

180 euro indien we kunnen afspreken !

ps: zit de psp nog in zijn originele doos?

merci alvast !

Akiratjen

Legacy Member
Genoteerd!

Originele doos is er nog steeds bij... Ik trek vanavond nog foto en zal ook factuur erbij leggen...

BiZi

Legacy Member
Cava,

ps: ik ben ook aan het bieden op een ander PSP pakket, maar geen nood, ik heb ze beide nodig. Dus mijn bod blijft zowiezo gelden.

mvg

Akiratjen

Legacy Member
BiZi

Bij het controleren van het pakket (lees foto trekken) heb ik gezien dat het doosje van Virtua Tennis de UMD niet meer op de plaats kan houden. Ik zeg dit liever dan dat je dit achteraf moet zien...

Akiratjen

Legacy Member
Zoals ik in thread starting post aangaf krijgt afhalen voorrang dus geebaby.. genoteerd en momenteel hoogste bieder!

Akiratjen

Legacy Member
En BiZi gaat er terug over! De eerste die 200 biedt afgehaald mag er direct omkomen! Zoniet dan gaat hij naar de eerste die 200 geeft geleverd of anders naar de hoogste bieder (momenteel BiZi)!

geebaby

Legacy Member
Ok, voor 200 kom ik er meteen om.. wanneer kunnen we afspreken?

groetjes

Akiratjen

Legacy Member
Meeneemprijs geboden!
Geebaby, voor mij is morgen goed! Ik werk dan van thuis en ben dus beschikbaar voor transactie...

Je stuurt maar PM voor af te spreken en dan reply ik je met mijn gegevens!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan