Akiratjen
Legacy Member
Wegens het in de kast liggen van - verkoop ik mijn PSP. Is aangekocht in Euro Shop minder dan een jaar geleden dus nog met garantie! Ik heb er in het begin heel wat tijd op gespeeld maar nu ligt hij al 3 maand in de kast zonder dat ik deze nog heb aangeraakt!
Om wat geld te kunnen sparen verkoop ik dus nu mijn PSP. Deze komt met:
- PSP Console met FW 1.5
- 1 x 32Mb en 1x256 Mb geheugenkaart
- Lader
- Kuisdoekje
- Oortjes
- Pc-usb cable
- Cradle 2 the Grave
- Ghost Ship
- Ape Academy
- Crash Tag Team Racing
- Burnout Legends
- Virtua Tennis World Tour
- (ook factuur moet ik voor in de kast zijn
)
Verder:
- Geen dooie pixels
- Geen luie pixels
- Geen schade
Afhalen in Sijsele krijgt voorkeur maar ik kan ook leveren tegen vergoeding van diesel!
Minimum prijs: 150 €
Meeneem: 200 €
Wens niet uitdrukkelijk te ruilen maar ik zal alle ruilen bekijken! Cash heeft voorkeur alsook verkoop van volledige pakket! Apart wordt slechts verkocht wanneer ik console kwijt ben aan goeie prijs!
Ik behoud mij het recht.. blablabla... niet te verkopen!
*edit* ik plaats vanavond nog wat foto's bij!
Om wat geld te kunnen sparen verkoop ik dus nu mijn PSP. Deze komt met:
- PSP Console met FW 1.5
- 1 x 32Mb en 1x256 Mb geheugenkaart
- Lader
- Kuisdoekje
- Oortjes
- Pc-usb cable
- Cradle 2 the Grave
- Ghost Ship
- Ape Academy
- Crash Tag Team Racing
- Burnout Legends
- Virtua Tennis World Tour
- (ook factuur moet ik voor in de kast zijn
)Verder:
- Geen dooie pixels
- Geen luie pixels
- Geen schade
Afhalen in Sijsele krijgt voorkeur maar ik kan ook leveren tegen vergoeding van diesel!
Minimum prijs: 150 €
Meeneem: 200 €
Wens niet uitdrukkelijk te ruilen maar ik zal alle ruilen bekijken! Cash heeft voorkeur alsook verkoop van volledige pakket! Apart wordt slechts verkocht wanneer ik console kwijt ben aan goeie prijs!
Ik behoud mij het recht.. blablabla... niet te verkopen!
*edit* ik plaats vanavond nog wat foto's bij!
