De psp is een versie 2.82, de firmware weet ik niet hoe je dat moet zien! Heb hem aangekocht 30-01-2006, beschik niet meer over een kasticket maar wel over een rekeninguitreksel! Het spel GTA is lcs en niet vcs, mijn excuses voor deze verkeerde informatie!
Als ik morgen geen beter bod heb is hij voor geebaby of Casual-T, als deze nog intresse hebben!