wimke1971
Legacy Member
Hi, ik verkoop twee spelletjes, paar keer mee gespeeld, zonder krassen of iets, in nieuwstaat dus.
1. GTA Liberty stories (25 euro).
2. Socom (fps) incl head setje en alles erbij (30 euro).
Ik laat ze een week te koop staan. Weg = pech.
Gratis verzending (ben van Aalst).
Alles per mail : [email protected]
Geen onzinbiedingen, spaar je de moeite (Liggen niet in de weg)...
Greetz
Wim
1. GTA Liberty stories (25 euro).
2. Socom (fps) incl head setje en alles erbij (30 euro).
Ik laat ze een week te koop staan. Weg = pech.
Gratis verzending (ben van Aalst).
Alles per mail : [email protected]
Geen onzinbiedingen, spaar je de moeite (Liggen niet in de weg)...
Greetz
Wim
voor 20 euro...