Archief - [PSP] [TK] console , games , accessoires(o.a. 3memorysticks) ..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ENERGIE03

Legacy Member
hello ,
ik verkoop een zwarte PSP FW 2.71 , het is in perfecte staat.
wat je erbij krijgt :
______________________________________________________

[ACCESSOIRES] :
*************

- oplader
- oplader voor in auto
- 2x Sony Memorystick pro duo 2gb
- 1x Sony Memorystick pro duo 1gb
- opbergtas

[GAMES] :
********

- GTA LCS unpatched versie
- Tony Hawk underground 2 remix
- Need for speed most wanted
- MIdnight club 3 Dub edition
- Need for speed rivals
- Lumines


memorystick mogen apart weg ( 1 van de 3 blijft bij pakket )

linux

Legacy Member
- 2x Sony Memorystick pro duo
- 1x Sony Memorystick pro duo

grootte? :)

ENERGIE03

Legacy Member
oeps , ge-edit :niceone:

zal een prijs geven :

minimum prijs : 230EUR
meeneemprijs : 320EUR

enkel afhaling of ergens afspreken in regio limburg

ENERGIE03

Legacy Member
is ongeveer hetzelfde ... neem aan dat het voor die andere is ?

meeneemprijs verlaagt naar 300EUR ... snel zijn

ENERGIE03

Legacy Member
eerste upje ...

zal een prijsje voor alles geven :

- PSP met oplader : min. 120EUR
- oplader voor in auto : min. 3EUR
- 2x Sony Memorystick pro duo 2gb : min. 25EUR/stuk meeneemprijs 35EUR/stuk
- 1x Sony Memorystick pro duo 1gb : min. 15EUR meeneemprijs 25EUR
- opbergtas : miin. 10EUR

[GAMES] :
********

- GTA LCS unpatched versie : min. 40EUR meeneemprijs 60EUR
- Tony Hawk underground 2 remix : min. 7,5EUR meeneemprijs 12EUR
- Need for speed most wanted : min. 10EUR meeneemprijs 15EUR
- MIdnight club 3 Dub edition : min. 7,5EUR meeneemprijs 12EUR
- Need for speed rivals : min. 7,5EUR meeneemprijs 12EUR
- Lumines : min. 10EUR meeneemprijs 15EUR

alles is excl. verzending

wie alles in 1 keer neemt : min. prijs 230EUR meeneemprijs 300EUR

ENERGIE03

Legacy Member
ja ... maar gaat niet weg voor die prijs
+ als iemand het pakket neemt , is die 2gb ook voor hem :)

ENERGIE03

Legacy Member
meeneemprijs : 290EUR

mag ook geruilt worden tegen een XBOX360 premium pack , mag met spellen

ENERGIE03

Legacy Member
bod van 270EUR op kapaza
( daar is meer interesse omdat ik daar vermeld heb dat ik veel CSO's heb ... hier mag dat niet )

Prime-Omega

Legacy Member
Sorry maar ik trek mijn bod weer in, ik heb het geld te hard voor iets anders nodig.

ENERGIE03

Legacy Member
geen probleem heb toch al een bod voor het pakket
is nu al 280EUR

Foryow

Legacy Member
Bod voor Memory Card 2 Gb : 25 Euro, Stuur me een pm als er een hogere komt ;)

ENERGIE03

Legacy Member
jammer , bod op kapaza gekregen en hij komt over 10min. naar hier

mag dicht
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan