Stevitski
Legacy Member
Hallo,
Ik verkoop mijn PSP omdat ik een PS3 ga kopen.. Ik heb er amper op gespeeld en heb mijn geheugenkaartje gebruikt voor in mijn digicam te steken! (firmware 2.60à
Er is niets aan en alles is nog intact en zit nog in de verpakking!
Men kan mij gerust bellen voor vragen: 0497291611
Ik had gedacht aan een prijs rond de 185 euro incl.
Ik verkoop mijn PSP omdat ik een PS3 ga kopen.. Ik heb er amper op gespeeld en heb mijn geheugenkaartje gebruikt voor in mijn digicam te steken! (firmware 2.60à
Er is niets aan en alles is nog intact en zit nog in de verpakking!
Men kan mij gerust bellen voor vragen: 0497291611
Ik had gedacht aan een prijs rond de 185 euro incl.