Vasiel
Legacy Member
Goeiedag
Ik verkoop mijn psp omdat ik hem beu ben . Er zitten een paar kleine krasjes op het scherm maar echt totaal niet storend . Wat bij mij van het begin al niet werkte was de usb aansluiting , mss doet die het bij iemand die hem koopt wel maar bij mij allesinds niet . Gebruik van een cardreader kan dit natuurlijk oplossen .
Er zit bij
-psp
-1 gig memorystick
-Logitech playgear
-Burnout
-Firmware 1.5
En er zit nog garantie op , ik moet alleen nog is juist zien hoeveel
Edit : Nog garantie tot 13/6/07
Aangekocht game mania Deurne
Ik verkoop wanneer het bod mij aanstaat
Mvg
Ik verkoop mijn psp omdat ik hem beu ben . Er zitten een paar kleine krasjes op het scherm maar echt totaal niet storend . Wat bij mij van het begin al niet werkte was de usb aansluiting , mss doet die het bij iemand die hem koopt wel maar bij mij allesinds niet . Gebruik van een cardreader kan dit natuurlijk oplossen .
Er zit bij
-psp
-1 gig memorystick
-Logitech playgear
-Burnout
-Firmware 1.5
En er zit nog garantie op , ik moet alleen nog is juist zien hoeveel
Edit : Nog garantie tot 13/6/07
Aangekocht game mania Deurne
Ik verkoop wanneer het bod mij aanstaat
Mvg