schumi
Legacy Member
Ik verkoop mijn PSP.
reden: te weinig tijd en zelden gebruikt. (enkel tijdens twee vakanties)
1) PSP (gedowngrade firmware naar 1.50) - Min. 125 euro excl
- PSP in perfecte staat (steeds gespeeld met een beschermfolie op het scherm)
- handleidingen en originele doos
- Sony Memorystick Pro Duo 32MB
- beschermhoesje
- oortjes
- demodisc
2) 2GB Sony Memorystick Pro Duo High Speed - Min. 40 euro excl
Gelieve duidelijk te bieden, maw
- vermeld op wat
- vermeld exclusief/inclusief
<edit> PSP is verkocht aan DukS
reden: te weinig tijd en zelden gebruikt. (enkel tijdens twee vakanties)
1) PSP (gedowngrade firmware naar 1.50) - Min. 125 euro excl
- PSP in perfecte staat (steeds gespeeld met een beschermfolie op het scherm)
- handleidingen en originele doos
- Sony Memorystick Pro Duo 32MB
- beschermhoesje
- oortjes
- demodisc
2) 2GB Sony Memorystick Pro Duo High Speed - Min. 40 euro excl
Gelieve duidelijk te bieden, maw
- vermeld op wat
- vermeld exclusief/inclusief
<edit> PSP is verkocht aan DukS
