Archief - [PSP] PSP + 8 games + 3 films + Case + ..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

games0ldier

Legacy Member
Hey iedereen,
wegens eventuele aankoop van DS Lite, ben ik misschien van plan mijn PSP weg te doen...
Ik heb dus een Witte PSP (DAXTER PACK) met firmware 3.30 en 2 luie pixels allebei dichtbij de rand en niet zichtbaar behalve bij volledig zwart scherm ;-).
Ik heb er een extra logitech case bij (heel handig en je kan er zelf skins voor afprinten en tussensteken voor een unieke case!
Natuurlijk heb ik wel een paar games:
-De Sims 2
-Daxter
-Fifa Street 2
-Scarface
-GTA: Vice City Stories
-Ridge Racer
-Field Commander
-World Tour Soccer 2
3 films:
-Hitch
-Spiderman 2
-Final Fantasy : Advent Children

Ik keek even hoelang de batterij nog meeging en er stond bij 74% 4 uur en 21 minuten!
Ook een Memory Card van 512 MB
Ik heb ook nog ergens een ladingsdock liggen om hem in te zetten voor te laden.
De standaard oortjes enzo zitten er allemaal bij! Doos is er ook nog en aankoopbewijs hangt in de doos vast! (Garantie is er denkik nog, zou moeten kijken , maar ik heb hem denkik van in de grote vakantie ;-))

Dit aanbod is wel onder voorbehoud als ik geen goed bod krijg (ofwel dat ik van gedacht verander en mijn psp hou)

Wegens geen reactie in Prijsschatting, heb ik geen minimumprijs!
Ruilen is mogelijk, doe een voorstel é ;)

EDIT !!! Er is een (eventuele) koper van mijn klas dus eventueel zal ik met games over zitten!

games0ldier

Legacy Member
Ja, beschermt erg goed . Maar ik doe in 1 pakket weg, als ik dan bv. mijn case heb verkocht heb ik niets om mijn psp in te steken (behalve het standaard(suckt btw)

games0ldier

Legacy Member
cateau zei:
Hey,

Hoeveel voor GTA: Vice City Stories


Greetz

Mijne maat van men klas heeft die gevraagd ;-) kzal eens zien als hij hem zo hard wilt :D

doe maar een bod hoor
kan wel zijn dat hij verkocht is aan die kerel ;-)

cateau

Legacy Member
Weet het mij te zeggen als gta nie verkocht is
kzal dan een bod doen

Foryow

Legacy Member
Als je The godfather apart verkoopt, noem me je prijs en laat het me weten ;)

games0ldier

Legacy Member
UP
Die maat van mij heeft afgehaakt, That bastard :D
alles te koop
spellen apart mag, maar liefst in pakket (want anders mag ik hele dagen naar de post !)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan