Fuzion
Legacy Member
Heey,
Ik zal eerst even vertellen waar ik woon, aangezien dit een groot aantal van jullie waarschijnlijk zal afschrikken.
Ik woon in Hoogeveen, dit ligt in Drenthe ( ongeveer 260Km van de Belgische grens ). Echter bestaat er een fenomeen, genaamt de post.
Nu over naar de verkoop!
Type: PSP Giga pack
Firmware: 3.03OE-C
Accesoires: 1Gb memory stick, standaart hoesje, lader, standaartje en USB kabel.
Scherm: Zitten weinig krassen op ( bijna geen zichtbare ), GEEN dode pixels.
Garantie: Is verlopen.
Extra: Ik heb er een custom XMB opgezet, dit houd in dat alle icoontjes, tekst, lettertypes, achtergronden zijn verandert naar mijn eigen zinnen. Alles wat verandert is kan naar uw wensen worden gecustomized.
+
Grand Theft Auto: Liberty City Stories [Unpatched]
De ungepatchte versie dus met 2.0 firmware update, downgraden, en de mogelijkheid eigen gemaakt maps te gebruiken.
Minimumprijs: 175 Euro
Meeneemprijs: 190 Euro
Foto's:
Het geheel
PSP alleen
Ik zal eerst even vertellen waar ik woon, aangezien dit een groot aantal van jullie waarschijnlijk zal afschrikken.
Ik woon in Hoogeveen, dit ligt in Drenthe ( ongeveer 260Km van de Belgische grens ). Echter bestaat er een fenomeen, genaamt de post.

Nu over naar de verkoop!
Type: PSP Giga pack
Firmware: 3.03OE-C
Accesoires: 1Gb memory stick, standaart hoesje, lader, standaartje en USB kabel.
Scherm: Zitten weinig krassen op ( bijna geen zichtbare ), GEEN dode pixels.
Garantie: Is verlopen.
Extra: Ik heb er een custom XMB opgezet, dit houd in dat alle icoontjes, tekst, lettertypes, achtergronden zijn verandert naar mijn eigen zinnen. Alles wat verandert is kan naar uw wensen worden gecustomized.
+
Grand Theft Auto: Liberty City Stories [Unpatched]
De ungepatchte versie dus met 2.0 firmware update, downgraden, en de mogelijkheid eigen gemaakt maps te gebruiken.
Minimumprijs: 175 Euro
Meeneemprijs: 190 Euro
Foto's:
Het geheel
PSP alleen