Archief - [PSP] [PS2][GC] PSP te koop + games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Natsu

Legacy Member
Ik verkoop men PSP.
Is ongeveer 1 jaar oud ( zal net buiten garantie zijn ). Is zo goed als niet mee gespeeld geweest. Heb deze altijd bijgehouden in de hoop dat er nog wat pareltjes op zouden uitkomen die ik echt graag zou willen maar als er na een jaar niets uit is wat me kan bekoren dan houd ik het wel voor bezien :p

Dus PSP in perfecte staat, heb juist gechecked op dode pixels en kzie er geen dus dat zou moeten goed zijn :)
Firmware is 2.60, batterij is ook in orde, heb deze regelmatig nog eens opgeladen zodanig dat de batterij niet kapot gaat van te lang stil te liggen.
Zit ook nog een 512MB Pro Duo stick bij

Foto's van PSP : http://users.telenet.be/Senna_/PSP

Games die erbij zijn :

Lumines
Mercury
Tales of Eternia
Ridge Racer

en nog de UMD Spiderman 1


Verder ook nog te koop :

PS2 :
Kya : Dark Lineage
Knockout Kings 2000
Gran Turismo 4
Gran Turismo 3 A-Spec
Onimusha 2
Mortal Kombat : Deadly Alliance
Socom II : U.S. Navy Seals
Pride Fighting Championships

GC:
Final Fantasy : Chrystal Chronicles
Baten Kaitos


Ik sluit af woensdagavond om 20u
Gelieve GEEN PM's te sturen met boden op bepaalde games, alles gaat langs hier om het eerlijk te houden.
Ik behoud me het recht om van de verkoop af te zien indien de boden me niet aanstaan.
De PSP kan eventueel afgehaald en getest worden of gebracht tegen een kleine vergoeding ( en niet aan de andere kant van België )

Natsu

Legacy Member
Beide in zeer goede staat met boekje erbij
€30 incl en tis voor u

Duc1n0

Legacy Member
Final Fantasy : Chrystal Chronicles

Met compleet bedoelt ge dan ook nog de kartonnen doos en de gameboy conector inclusief ?


Grtz

BiZi

Legacy Member
zou je eventueel tot Antwerpen kunnen komen indien ik alles zou nemen?

Welk prijsje had je ingedachte? (PSP, PS2, CUBE items)

Alvast een bod van 200 euro

BiZi

Legacy Member
Xtermie zei:
Bizi : 250€, En dan kommek het morgen nog brengen

Hmz 250 vind ik net iets te veel voor wat het is.

Eventueel nog wat stuff dat ge der bij kunt kletsen? (gameboy, LEGO bvb) ?

Natsu

Legacy Member
Mja, heb er toch nog even over nagedacht en voor € 250 doe ik het weg, zeker niet minder...
Ben ff wat forums en sites aan het afschuimen geweest en gemiddeld gaat ne psp nog weg voor € 170
en in het totaal nog 15 games ps2, psp en gc en die zijn zeker nog wel meer waard dan 5,5€ per stuk..
kzou het alleen maar wegdoen omda ge alles in ene keer pakt

NotoriousP

Legacy Member
Het is dan ook zijn doel om het met winst hier verder te verkopen...

Ik ga niet over mijn 20 incl, ik kan de games toch nog niet direct spelen dus kan ik beter nog wat wachten.

Veel succes met de verkoop nog.

Natsu

Legacy Member
@duc1n0 : sorry, had uw vraag niet gezien, nee die heb ik er nooit niet bijgehad, is 1 van de weinige spellen die ik ooit 2de hands gekocht heb dus :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan