Archief - [PSP] playstation portable te koop met 20 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ventilator

Legacy Member
beste,

ik ben van plan mijn psp weg te doen, reden ?
Wel ik heb onlangs een wii gekocht en dit vraagt veel van mijn vrije tijd

PSP is aangekocht op 07/06/2006 (bij dreamland en zij bieden 23maanden garantie)

Value pack 32mb memory stick

games :

dungeon siege : throne of agony
ford street racing L.A. duel
Untold legends : brotherhood of the blade
The lord of the rings : Tactics
Fired Up
Harry potter en de vuurbreker
Worms : open warfare
lumines
Mind quiz : exercise your brain
ridge racer
midway arcade treasures : extended play
burnout legend
pac man world 3
monster hunter freedom
locoroco
wipeout
gripshift
fifa street 2
exit
archer maclean's mercury

alle games bevinden zich in goede staat, PSP bevind zich in doos en al de rest

ENKEL OP AFHALING OF WEGBRENGEN INDIEN NIET TE VER Smiling

LIEFST EEN serieus bod en geen van 10€ ofzo :) (minimum 250€ TOTAAL)

je kan altijd SMS'en op 0499/28.99.77
:offtopic: omdat ik dit weekend niet veel online zal zijn omwille van verbouwingen:offtopic:

ventilator

Legacy Member
ligt tegen turnhout ongeveer een half uurtje rijden met de auto

ventilator

Legacy Member
ik geef iedereen een kansje ;)

*even een opmerking ik heb al vele mails gehad over games appart verkopen dit wordt niet gedaan*

zondag of maandag avond laat ik mijn beslissing horen

ventilator

Legacy Member
ventilator zei:
ik geef iedereen een kansje ;)

*even een opmerking ik heb al vele mails gehad over games appart verkopen dit wordt niet gedaan*

zondag of maandag avond laat ik mijn beslissing horen


dus sorry dat doe ik niet want dan blijf ik mss met dingen van de psp zitten

ventilator

Legacy Member
ik dacht 2 de laatste keer dat ik gekeken heb maar aangezien er nog garantie op zit kan je er altijd mee terug mocht het je storen :)

ventilator

Legacy Member
bijna in het midden maar meer neigend naar links :D
en ik had ze eerst nog niet gezien ik heb er alleen maar last van bij een laad scherm dat van dungeon siege omdat dit helemaal zwart ziet en dan zie je 2 witte puntjes :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan