Archief - [PSP] Mijn psp te ruil voor een xbox 360

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

james is back

Legacy Member
Hallo ,

Zou graag mijn psp met 5 games en 2 umd films ruilen voor een xbox 360.
De psp is van 7-9-2005 aangekocht.
Het is een value pack.
Hij geeft wel twee dode pixels maar je ziet dat alleen als het beeld zwart is.
Eens hij opstaat zie je deze niet meer.
firmware is 2.00

In dit pakket zitten volgende games.

grand theft auto:liberty city stories.
pro evolution soccer 5.
championship manager.
need for speed underground rivals.
wipeout pure.

umd films.

S.W.A.T.
spider-man 2

2 memory stick's.

1 memory stick pro duo 1 gb.
1 memory stick duo 32 mb.

1 staander voor het bekijken van je umd films,merk bigben interactive.
Dan kan je de psp er inzetten ,en het is met afstandbediening.

1 extra koptelefoon van logitech.

mvg ,

james

Viggo

Legacy Member
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!!!!

das nog nie half genoeg voor een 360

james is back

Legacy Member
viggoht ,als je nie beter wa zeggen dan zoooooot kun je beter zwijgen .
Dus gelieve ontopic te blijven.

Viggo

Legacy Member
james is back zei:
viggoht ,als je nie beter wa zeggen dan zoooooot kun je beter zwijgen .
Dus gelieve ontopic te blijven.
srry,
kwil mijn 360 wel ruilen met €200 opleg van jou kant!

Lon$daLe

Legacy Member
viggoht zei:
srry,
kwil mijn 360 wel ruilen met €200 opleg van jou kant!

zijn psp was 250 € , 1 gig kaartje rond de 55 , zen games is ook nog eens 5 keer 50 € , een staander en extra headset zit ook tusse 20 en 50 €...

een premium 360 met spel is tegenwoordig 385 € , dus kom niet af dat zijn pakket nog niet eens de helft waard is van een 2dehands 360 :offtopic:

james is back

Legacy Member
Lon$dale,je hebt gelijk wat je zegt over het pakket 2 games waren wel wat minder.
Maar ja hier willen ze dat alles aan een lage prijs of ruil doorgaat.

jannes staels

Legacy Member
psp= 140 euro ongeveer denk ik

grand theft auto:liberty city stories. =25 euro
pro evolution soccer 5. =30 euro
championship manager.
need for speed underground rivals. =10 euro
wipeout pure. =10 euro

umd films. =15 euro in totaal

S.W.A.T.
spider-man 2

2 memory stick's.

1 memory stick pro duo 1 gb. =20 euro
1 memory stick duo 32 mb. =niks

1 staander voor het bekijken van je umd films,merk bigben interactive
Dan kan je de psp er inzetten ,en het is met afstandbediening. = 15 euro

1 extra koptelefoon van logitech. = 10 euro

In totaal iets van een 300 euro dat het nu nog waard is denk ik, maar je zal wel een beetje opleg moeten geven voor een xbox 360 ;)

gratis upje!!

james is back

Legacy Member
jannes staels:Bedankt voor je free upje

hey69:Ik ga nog effe afwachten voor te verkopen zelf.

Alvast bedankt.

klio

Legacy Member
jannes staels zei:
psp= 140 euro ongeveer denk ik

grand theft auto:liberty city stories. =25 euro
pro evolution soccer 5. =30 euro
championship manager.
need for speed underground rivals. =10 euro
wipeout pure. =10 euro

umd films. =15 euro in totaal

S.W.A.T.
spider-man 2

2 memory stick's.

1 memory stick pro duo 1 gb. =20 euro
1 memory stick duo 32 mb. =niks

1 staander voor het bekijken van je umd films,merk bigben interactive
Dan kan je de psp er inzetten ,en het is met afstandbediening. = 15 euro

1 extra koptelefoon van logitech. = 10 euro

In totaal iets van een 300 euro dat het nu nog waard is denk ik, maar je zal wel een beetje opleg moeten geven voor een xbox 360 ;)

gratis upje!!

mag ik vragen waar kan ik een psp kopen voor 140€
dank u

LordPoekie

Legacy Member
James is back wil je nog steeds ruilen voor xbox360, ben nog wat aant twijfelen.
Ik heb een xbox360 premium met enkele spellen (1controller). Mits ik nooit veel speel en veel in de bus zit voor school zou ik wel willen ruilen mits het een goed bod is.
Laat iets van je horen, greetz

james is back

Legacy Member
Bedank voor je aanbod Lordpoeki ,
Maar ga het toch niet doen ik heb besloten mijn psp zelf te houden.
Alvast bedankt voor de mensen die gereageerd hebben.
Dus dit onderwerp mag eigenlijk gesloten worden.

mvg ,

james
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan