sheep commando
Legacy Member
Hey,
Heb hier nog een memory stick liggen van mijn psp.
2GB en van Sony, in perfekte staat. En zeker een originele
Heb geen direkt idee voor de prijs dus bied maar, geen ruil.
Verzendkosten zullen niet veel zijn, ik geloof 1,04 EUR prior.
http://img503.imageshack.us/my.php?image=im001178ni5.jpg
Ik behoud mij het recht yadiyadiya....
Heb hier nog een memory stick liggen van mijn psp.
2GB en van Sony, in perfekte staat. En zeker een originele
Heb geen direkt idee voor de prijs dus bied maar, geen ruil.
Verzendkosten zullen niet veel zijn, ik geloof 1,04 EUR prior.
http://img503.imageshack.us/my.php?image=im001178ni5.jpg
Ik behoud mij het recht yadiyadiya....