SoliD
Legacy Member
Ik verkoop dus mijn PSP omdat ik hem bijna nooit gebruik, ik denk dat hij maximum 5 keer heeft opgestaan.
Alles is dan ook in nieuwstaat zonder enige mankementen/gebruikssporen.
Inhoud van het pakket:
PSP (volledig met alle toebehoren + doos)
1GB memorystick
WRC 3
Syphon Filter: Dark Mirror
GTA: Liberty City
Spellen zijn volledig met doosje en boekje.
Gelieve u te onthouden van dumpingprijzen te bieden, deze dingen zouden recht uit de verpakking kunnen komen.
Meeneemprijs: 250€
Alles is dan ook in nieuwstaat zonder enige mankementen/gebruikssporen.
Inhoud van het pakket:
PSP (volledig met alle toebehoren + doos)
1GB memorystick
WRC 3
Syphon Filter: Dark Mirror
GTA: Liberty City
Spellen zijn volledig met doosje en boekje.
Gelieve u te onthouden van dumpingprijzen te bieden, deze dingen zouden recht uit de verpakking kunnen komen.
Meeneemprijs: 250€


je kan dat downgraden hoor