Archief - [PSP] Black PSP+4gamez+2movies+1Gb+carkit

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DMX

Legacy Member
- Perfect onderhouden en krasloze zwarte psp(NIETS op aan te merken)
- GEEN dode of luie of wat dan ook pixels...allemaal nog alive&kicking
- doos met de nodige papierkes
- lader
- 1gig mem.stick
- nog in garantie(toestel dateert van november-december'06)faktuur is er niet meer bij ...maar indien echt nodig kan het terug opgevraagd worden bij de krefel-store...alleszinds, er ZIT nog 100% garantie op...

EXTRA dat er nog bij komt:
een carkit-holder(à la TomTOm)om tegen uw voorruit te bevestigen en uw psp erop te plaaten+autolader ervan (NB:de auto-oplader van een TomTom kan hier ook gebruikt worden om op te laden!)

volgende games en movies zijn er ook bij:
GAMES:
* Medal Of Honor"HEROES"(nieuwpr:50€)
* Monster Hunter"FREEDOM"
* Pursuit Force
* Need For Speed Underground "RIVALS"
MOVIES:
* You Got Served(met B2K)(nieuwpr:14€)
* 13 Going On 30(Met Jennifer Garner cf => "ALIAS")(nieuwpr:14€)

+nog 1demo-cd

meeneemprijs(gebracht indien niet te ver): 260euro!!!

bieden toegestaan...

TiZon

Legacy Member
verkoop je zonder Games/Movies


- Perfect onderhouden en krasloze zwarte psp(NIETS op aan te merken)
- GEEN dode of luie of wat dan ook pixels...allemaal nog alive&kicking
- doos met de nodige papierkes
- lader
- 1gig mem.stick

EXTRA dat er nog bij komt:
een carkit-holder

dit dus ;)

Welke firmware trouwens ?

DMX

Legacy Member
TiZon zei:
verkoop je zonder Games/Movies




dit dus ;)

Welke firmware trouwens ?

doe een bod voor hetgene u wenst en ik speel het door aan de eigenaar en laat je dan iets weten...
firmware : 2.71

Wesh

Legacy Member
Ken mss iemand die geintresseerd is in het pakket. Kzal ff peilen en zien wat ie zegt.

DMX

Legacy Member
Wesh zei:
Ken mss iemand die geintresseerd is in het pakket. Kzal ff peilen en zien wat ie zegt.

dan ga je wel moeten haasten want de psp mag in stukken weg...awel ja, het pakket moet niet meer in één geheel verkocht worden...

iemand interesse in iets...plaats uw bod..exclusief en de rechter zal beslissen..:)

Wesh

Legacy Member
Vriend had zich net al een andere gekocht blijkbaar. Spijtig.
Succes nog!

PanicAtTheDisco

Legacy Member
als de PSP te downgraden is naar 1.5 (3.03oe-c) bodje van 200 euro op het geheel

DMX

Legacy Member
PanicAtTheDisco zei:
als de PSP te downgraden is naar 1.5 (3.03oe-c) bodje van 200 euro op het geheel

de eigenaar zegt dat ie dat niet weet omdat hij zoiets nooit gedaan heeft...hij heeft z'n psp gekocht alleen maar om mee te spelen en films mee te bekijken...hij is geen psp-tuner:p

bod van 200euro wil hij nog wel aanvaarden...je laat maar iets weten

DMX

Legacy Member
volgens hey69 gaat het wel(bedankt voor het opzoek werk ;p)
is uw bod nog geldig PanicAtT.D.?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan