wolfen
Legacy Member
Hi ! , bij deze doe ik fear weg , gekocht in dreamland!! ,
45€ , geen ruil want heb geen ps3 meer ,
is 2 weken oud denk ik, max 2,5..
voor snelle reactie [email protected] , mailen.. msn..
ben van Gent, wordt niet opgestuurt alleen afgehaalt te gent of watersportbaan
Mvg " europese versie "
45€ , geen ruil want heb geen ps3 meer ,
is 2 weken oud denk ik, max 2,5..
voor snelle reactie [email protected] , mailen.. msn..
ben van Gent, wordt niet opgestuurt alleen afgehaalt te gent of watersportbaan
Mvg " europese versie "