Archief - [PS3] ps3 + component kabel + 2 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Olivier_Twister

Legacy Member
ik verkoop msh mijn ps3 omdat ik voorlopig gewoon te weinig tijd heb.

de ps3 is in perfecte staat en heeft 1 maal gespeeld. dit is wel een een nieuw toestel want de eerste was defect. dus de garantie loopt al
alles is nog aanwezig en de garantie heb ik ook nog.

dus ik doe weg onder voorbehoud.

de ps3 console
def jem icon
nba street homecourt
component cable.

er kunnen nog games bijkomen omdat mijn broer sommige games niet msh meer moet hebben

ik verkoop de console niet om winst te maken.
de meeneem prijs is voor tussen de 600 - 650 euro.
indien meer informatie gewenst, mijn email is [email protected]

Leso Varen

Legacy Member
psp zei:
ik verkoop msh mijn ps3 omdat ik voorlopig gewoon te weinig tijd heb.

de ps3 is in perfecte staat en heeft 1 maal gespeeld. dit is wel een een nieuw toestel want de eerste was defect. dus de garantie loopt al
alles is nog aanwezig en de garantie heb ik ook nog.

dus ik doe weg onder voorbehoud.

de ps3 console
def jem icon
nba street homecourt
component cable.

er kunnen nog games bijkomen omdat mijn broer sommige games niet msh meer moet hebben

ik verkoop de console niet om winst te maken.
de meeneem prijs is voor tussen de 600 - 650 euro.
indien meer informatie gewenst, mijn email is [email protected]
Wisselen tegen een gloednieuwe PC of Xbox 360 met opleg?

gamer505

Legacy Member
staat geen minimum prijs bij , dus ik ga all voor te beginne 300 €
bieden onder voorbehoud voor de ps3 alleen om dit hier wa op gang te brengen :p

I~MushrooM

Legacy Member
Verkoop je ook zonder games? Want beide games heb ik al op 360. Zoja bod 450

wolfen

Legacy Member
binne paar dagen heb ik 550€ , dus bod van 550€ ?

Mvg

Leso Varen

Legacy Member
gamer505 zei:
staat geen minimum prijs bij , dus ik ga all voor te beginne 300 €
bieden onder voorbehoud voor de ps3 alleen om dit hier wa op gang te brengen :p
300 euro? Daar lacht hij is goed mee(met dat van mij ook waarschijnlijk)
Hij heeft die gekocht voor 600 euro.
Ik zou beginnen vanaf 500 euro.

NotoriousP

Legacy Member
Leso Varen zei:
300 euro? Daar lacht hij is goed mee(met dat van mij ook waarschijnlijk)
Hij heeft die gekocht voor 600 euro.
Ik zou beginnen vanaf 500 euro.

Daarom dat hij ook zegt om het op gang te brengen hé, eternally clueless one.

Olivier_Twister

Legacy Member
nja dat ik mijn ps3 weg doe is nog geen 100% zeker nu dat ik die boden zie denk ik dat ik hem ga houden.

kga nog een paar dagen wachten.

I~MushrooM

Legacy Member
voor de prijs die jij nog wilt, wat je goed recht is overigens, leg ik liever wat bij en haal ik me een nieuwe
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan