Stevitski
Legacy Member
Hey,
Ik heb hier 2 games liggen Resistance en Motorstorm, maar ik ben ze een beetje beu!
Nu, Ik had graag andere games in de plaats in de even goede staat als ik deze nu heb!! Want ik heb er amper op gespeeld..
Als er geen deftige games uit de bus vallen, laat ik mijn aanbod vallen (dus onder voorbehoud van de voorstellen)
Vooral Motorstorm wil ik weg (tegen tiger woods 2007 ofzo)
mvg Steve
Ik heb hier 2 games liggen Resistance en Motorstorm, maar ik ben ze een beetje beu!
Nu, Ik had graag andere games in de plaats in de even goede staat als ik deze nu heb!! Want ik heb er amper op gespeeld..
Als er geen deftige games uit de bus vallen, laat ik mijn aanbod vallen (dus onder voorbehoud van de voorstellen)
Vooral Motorstorm wil ik weg (tegen tiger woods 2007 ofzo)
mvg Steve