Jordy1990
Legacy Member
Hey Ik verkoop een paar van mijn PS2 games omdat ik alles beu ben gespeeld.
Ier is een lijstje van welke games ik verkoop:
-Crazy Taxi
-Gran Turismo 4
-The Godfather
-Midnight Club 2
-Midnight club 3
-fifa 2004
-Ratchet en Clank
Beste bod neem ik aan. (Als je bied zeg duidelijk op welk spel )
Mvg,
Jordy.
Ier is een lijstje van welke games ik verkoop:
-Crazy Taxi
-Gran Turismo 4
-The Godfather
-Midnight Club 2
-Midnight club 3
-fifa 2004
-Ratchet en Clank
Beste bod neem ik aan. (Als je bied zeg duidelijk op welk spel )
Mvg,
Jordy.