Archief - [PS2] [TK][TR] Veel (top)games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pieter3770

Legacy Member
- Tony Hawk Proskater 3
- Red dead revolver
- Dynasty Warriors 2
- GTA: VIce City
- GTA 3 (zonder boekje)
- Killzone
- WRC 3
- Max Payne
- Prince of persia: Sands of Time
- Final Fantasy X (zonder boekje)
- Mafia
- The godfather
- Metal gear Solid 2: Sons of liberty (+ bonus dvd)
- Lord of the rings: Two Towers
- Splinter Cell
- Fahrenheit

(de ontbrekende boekjes zoek ik thuis nog even)

Liefst afhalen in Leuven of Riemst, maar verzenden kan ook.
Gelieve exclusief te bieden.
Ruilen wil ik ook, maar enkel nog met x360 games of accesoires.

Pieter3770

Legacy Member
Aan beide: had er graag 12 euro voor gehad.
In de week kan er in Leuven afgehaald worden; in het weekend in Riemst.

Pieter3770

Legacy Member
GTA: San Andreas en Stuntman komen er ook nog bij.

Ps: ik behoud mij het recht af te zien vand e koop als de bereikte bedragen niet me niet voldoende lijken. :)

BiZi

Legacy Member
Hi, heb interesse in het volgende:

* Red Dead Revolver
* Killzone (indien niet-platinum)
* WRC 3
* Max Payne
* PoP
* Final Fantasy X (indien wel platinum, gewone versie heb ik al)
* Lotr: Two Tower (indien wel platinum, gewone versie heb ik al)
* Splinter Cell
* Fahrenheit
* Stuntman
* de 3 GTA's

Kan je hier een proper prijsje voor samenstellen? (tis puur om te verzamelen, niet dat ik er op ga spelen, dus kgaan er geen zwaar bedragen voor neerleggen)

Wat ik nog eventueel te ruil heb:
X360: officiele wired controller
X360: King Kong
X360: GRAW
X360: Fifa 06

Mvg

Pieter3770

Legacy Member
Ik weet ook wel dat je die nog doorverkoopt (je hebt zo goed als al die spellen immers al wel eens in je bezit gehad dankzij al je pakket-aankopen), maar soit dat doet er niet toe. :)

* Final Fantasy X (indien wel platinum, gewone versie heb ik al)
* Lotr: Two Tower (indien wel platinum, gewone versie heb ik al)

zijn geen platinum dus vallen weg.

* Killzone (indien niet-platinum)

is de gewone dus hoort erbij.

Dat zou dus neerkomen op 11 spellen.
Ik heb enkel interesse in GRAW voor de x360.

Ik stel voor Graw + 100 euro!?
Verzending ook nog op jouw kosten he (groot pakket), tenzij je kan afhalen?

Pieter3770

Legacy Member
Dat was geen vastliggend voorstel he.
Je mag zelf voorstellen doen (betrek Graw er dan in he).
Zo duur was mijn voorstel nu ook weer niet he (10 euro/game)

RichBastard

Legacy Member
Prince of persia: Sands of Time
Metal gear Solid 2: Sons of liberty (+ bonus dvd)

15 euro, afgehaald in leuven.

Pieter3770

Legacy Member
Zou toch graag 10 euro per spel krijgen.
20 euro dus voor die 2.

Pieter3770

Legacy Member
Ok, pm verstuurd.

Prince of persia: Sands of Time
Metal gear Solid 2: Sons of liberty (+ bonus dvd)

zijn dus normaliter verkocht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan